Gå til innhold

Begynnte å gråte i bilen idag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

og klarte ikke slutte..

Hørte på de to sangene jeg skal overraske gubben med i bryllupet vårt neste sommer.

I kirka skal min lillesøster synge "det vakraste" med cecilia vennersten

og på festen etterpå skal hun synge "youre still the one" med shania twain. (er sangen vår)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada hormonene spruter rundt i kroppen.. men om jeg ble så rørt av sangene idag.. hvordan blir det da på den store dagen... huff... vannfast sminke.. yes.

Skrevet

hahahahaha.... søt du!! Jeg griner hver gang jeg hører the luckiest med ben folds fordi jeg ser for meg at sambo synger den til meg...hahahahaha....

Skrevet

Skjønner deg godt jeg....sånn var jeg også i forkant.

Men tror det er noe galt med meg, for på selve dagen hadde jeg ingen nerver overhodet....var bare lykkelig og glad...storkoste meg hele dagen...men jeg "klarte ikke" å gråte...ble rørt osv. men tårene kom liksom ikke.

Har vært kone i hele 3 dager nå ;o)

Ønsker dere lykke til med bryllupet til neste år!!

Skrevet

oi gratulerer så masse. og nyt hvetebrødsdagene;)

Skrevet

Takker ;o) Nyter dem til fulle....he he

Har forresten noen bilder inne på profilen min om du vil se...de er ikke så store da.

Skrevet

nydelig kjole;)

Skrevet

å herregud..du å alle i bryllupet ditt kommer til å gråte dere ihjel ...

den svenske sangen er så sinnsykt,jeg mener SINNSYKT pen..

den er så fin...

griner nesten nå bare av å tenke på det..

Skrevet

Ja ikke sant... den skal liksom synges fra meg til gubben... (men av min søster) Jeg er halvt svensk, så synes det er litt ekstra fint å bruke den sangen.

Skrevet

Godt å høre om andre hormonbomber her...

Jeg begynte å grine når mannen min sa at jeg kvesset kniven feil når vi lagde middag sammen i sta.. Og stort sett alle musikkvideoer som kan være en anelse rørende setter meg i gang...

Om ikke annet, så får i alle fall tårekanalene trimmet:)

Høres kjempefint ut å overraske mannen din med de sangene, da! Blir sikkert et nydelig bryllup! Det er så fint når noen man kjenner synger, ei god venninne av meg som studerer sang, sang "may it be", den fra Ringenes Herre i bryllupet vårt. Nydelig!

Skrevet

**ler** huff stakkar.. ikke greit med disse hormonene.. jeg gråt store elver når jeg så på glamor her en dag, og da fikk ridge hjertinfarkt... huff... ikke bra.. gubben gjør bare narr av meg da, så jeg må gjemme at jeg blir så lett rørt og påvirket om dagen.

Skrevet

Hmmmmm,laste ned noen sanger nå ja-ble litt sentimental av dere ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...