Plutseliten :) Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Da er sangene til konfirmasjonen til datteren i orden...tror jeg Jeg skal holde en spesiell tale med div innslag.... : Har leid inn en venninne av datteren min som først skal synge Gabriellas sang fra filmen "Så som i himmelen" Så snakker jeg litt, før det blir video/bilde fremvisning fra Sa... liv, sangene i bakgrunnen blir Beautiful med Christina Aguilera og Hero med Mariha Carey. Så er det litt mere tale og så blir det en sang jeg har skrevet. Avslutningen, blir litt alvor og tårer og sånt og avsluttes med at venninnen synger The Rose av Bette Midler fra meg...Hmmm..dette hørtes igrunnen veeeeldig masse ut,kanskje det er noe jeg bør kutte ut? Glad om dere er ærlige og har noen innspill på om det er noe jeg bør endre eller kutte ut )
Karomamma Skrevet 20. juni 2007 #2 Skrevet 20. juni 2007 Så flott opplegg!! I min familie pleier vi som regel å bare ha et innslag fra hver - mamma og pappa, faddere og kanskje noe fra besteforeldre, tanter og onkler. Men det er jo koselig å gjøre stas på konfirmanten, så jeg synes det høres veldig fint ut! Sangene er kjempefine og jeg tror ikke det blir langtekkelig så lenge det er flere små deler og forskjellige ting som skjer. Lykke til
Plutseliten :) Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2007 Tusen takk Det blir nok ikke noe fra pappa"n, vet søsteren min og en fadder +mine foreldre skal si noe. Har tatt tiden og hele greia tar ca 30 min...og det er jo forskjellig som skjer,hadde blitt kjedelig om jeg bare skulle snakket. Vi har et spesielt forhold,vi har vært alene i mange år og ønsker å få utrykt hvor mye hun betyr for meg...hehe..hun får jo vite det ellers også da ) Det begynner sånn : "til den største gleden i mitt liv,og meningen med det hele".....og så kommer jeg til å gråte litt,uff..fikk tips av en venninne å lese og gråte meg ferdig før selve dagen ) Hvordan går det med vannkoppene og søvnen? Er det noe bedre???
Karomamma Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 He he, du kommer sikkert til å sippe på konfirmasjonsdagen uansett Det er ikke så bra i heimen, dessverre. Jeg skrev akkurat oppdatering på mitt eget innlegg. Skal snart gå hjem fra jobb, for jeg holder på å sovne foran PCen. Bra med litt avveksling på DIB
Plutseliten :) Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2007 Så det nå...litt for sent Uffda...høres ikke bra ut. Godt dere fikk allergimedisin for kløen,erfaring med at det hjalp. Sett stikkpiller med paracet så det ikke gjør så vondt å spise...og kjøp inn masse ispinner.Det kjøler ned og da får hun ihvertfall i seg noe. God bedring,er nok snart over det verste.... Håper du får lagt deg ned å sovet litt,det er slitsomt med syke barn!
Trollmora Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Høres ut som ett kjempefint opplegg og helt sikkert noe som kommer til å bli ett minne for livet! Sangene er nydelige og for en strålende ide å ha egen sanger med i talen!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Dette blir så bra ! Blir rørt bare av å lese innlegget ditt, så det blir nok ikke mange tørre øyne i den konfirmasjonen. Tror ikke du skal tenke på at det blir for langt, alt dette vil du ha frem,og som du selv sier,dere har et speisielt forhold. Gjør det på din måte, ikke heng deg opp i hva som er vanlig etc...
Reveenka Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Enig med oktobermamma - talene og sangene høres helt topp ut - jeg begynner nesten å sippe bare ved å se det for meg, jeg! Det kommer til å bli kjempefint! (ta det opp på video, så har dere et minne dere kan ta frem igjen og igjen!) c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå