Reese Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg fikk dem på denne tida i fjor og sitter nå på vent omtrent. Noen som vet eller har fått dem? Mvh
Aylinah Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hørte mormor sa noe om den 20 eller rundt der et sted.... Jeg venter selv jeg hehe )
Yuna Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 De kjøres ut den 22 juni. Men er vel opp til banken hvor raskt de kommer inn på kontoen? De liker jo å sitte på penger noen dager...
Teltpluggen Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Når kommer skattepengene? Skatteoppgjøret blir sendt ut 23. – 30. juni. Skattepengene blir overført til bankkonto eller sendt på utbetalingskort i løpet av uke 26 (26. juni – 30. juni). Pengene kommer altså ikke tidligere selv om du får se oppgjøret ditt tidligere. Det står det på skatteetaten.no..
dårligfantasi Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 leste på skatteetaten at oppgjøret er ferdig på fredag denne uken, og at pengene sendes ut kort tid etter.. jeg tror de kommer mandag eller tirsdag kanskje ... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå