Gå til innhold

Negative sider (intervjue)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i intervju i morgen. Og prøver å tenke igjennom en del spm som ofte kommer opp. men klarer ikke helt å finne mine negative sider. Selvfølgelig har jeg sikkert negative sider. men må jo på en måte vinkle det til noe positivt. Synes det er vanskelig i jobb sammenheng. Noen som kan komme med noen negative sider enn kan si i et jobbintervju. Så får jeg tenke igjennom om det gjelder meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri fått spm om negative sider..

Skrevet

Dersom man får spørsmål om sine negative sider, må man være smart. Jeg har to negative sider som jeg pleier å bruke som eksempel i intervju, uten at det egentlig kommer så veldig negativt ut :)

1. Jeg sier jeg av og til kan bli altfor engasjert, og at jeg derfor har problemer med å avslutte arbeidet før jeg er helt hundre prosent ferdig. (er jo i grunn positivt.. men man kan jo fremstille det som ett litt frusterende "problem" )

2. Blir jeg for ivrig kan jeg ha vanskelig for å delegere oppgaver videre. Ikke fordi jeg samarbeider dårlig, men fordi jeg går sånn inn for oppgaven at jeg helst vil ha full kontroll. Dersom noen spør og og ønsker ansvar blir derimot tonen annerledes, da tar jeg gledelig i mot hjelp og kan videreføre oppgaver til mine kolleager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...