Gå til innhold

Åhhh...Er så forelsket jeg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i emmaljunga egde duo...Skal snart begynde å prøve..men har allerede begynt å titte litt :P Greier ikke å holde meg..Har sett vognen på emmaljunga sine nettsider...men i dag så jeg den på baby comfort...*Forelsket* Første gang jeg har sett den "Live"..Var så vist sambo fikk meg ut av butikken ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*hihi*

Jeg er også forelsket. I marsvinet mitt. Går det ann?!

Jeg fikk også helt dilla på den vognen.

Den virket så enkel, så smart og mannen fikk helt dilla på alle de romskip detaljene. Han elsker sann dilldall.

Mene, så vurderte vi den seriøst, og fant egentlig ganske masse negativt med den.

Den er stor, tung, tungvindt, har liten plass under. Kan vell egentlig ramse opp i det uendelige. Ja, for ikke å snakke om prisen. Det viktigste.... Den er jo svindyr!

Så vi endte opp med å få helt avsmak på hele vognen vi.

Er du fra Ålebyen siden du var på babycomf?

Er vell bare Molde og Kr.sund som har de butikkene i tillegg til "oss"?

Skrevet

heheheh :) Marsvin er kjempesøte da :):) Har 2 rotter jeg...er ikke like søte dem som marsvin :):)

Åhhh..er kjempefin!:):)

Såpass? :) Vil ha masse info om vogn før jeg blir gravid...Vil ikke ende opp med en drittvogn til mange tusener....Men liker citycross å da..Med citybaggen oppi...kjempestili :) Tror den kosta 7499 på babycomfort..Og det var jo SVINDYRT!

Ei av disse småbygdene uttafor...hehe :) Vil ikke si det offentlig her da..Kan være folk som kjenner meg igjenn :) Ja,molde og kristiansund ja..tror det bare var det :)

Skrevet

Kanskje vi er fra samme bygda da....

Emmaljunga er dyre vogner, Men de har godt rykte på seg når det gjelder kvalitet.

De er bare så lite praktiske. Etter min mening....

Den Edge`n har også bare ei papp-plate under. Ser ikke helt for meg at det kan vare evig her på sunnmøre.

Vi er forresten heldige som har babycomf. De er mye billigere enn butikkene andre steder i landet (";)

Endelig en butikk som taler til vår fordel. Vanligvis er det jo andre steder som har de billigste butikkene. Særlig når det gjelder elektronik og sanne saker.

Skrevet

hmm....Begynner bygda du bor i på H ? :P hehe...

Ja,Har egentli bare hørt mye positivt om dem...:) såpass..Papp plate..hehe..nei..Tror ikke det holder her da..Må nesten ha ei vogn som tåler alt her på sunnmøre ;)

åååh ? :) Det var jeg faktisk ikke klar over..hehe :) Kansje er der jeg skal ta shoppingen da...hehe..:)

Ja,vi har egentli ikke så mye butikker å velge mellom..Er ikke så stor plass egentli :)

Skrevet

Kommunen starter på S :)

Jo, de trådene som får vognen til å glinse blir ødelagt når det regner.

Været her slår jo om på 3min. Ikke alltid en tenker over å ta med heldekkene regntrekk når en går ut. Kjiipt at det blir ødelagt.

Været her kan jo forandre seg mange ganger på en vanlig trilletur....

Er født og oppvokst her, men har enda ikke helt vent meg til å ta forbehold til alt hele tiden :)

Skrevet

åhhh..na..da bor vi ikke på samme plass :) Komunen jeg bor i begynder på H :)

Åhhhhhh...det er surt....viss du betaler så mye for en vogn,å så blir denn litt ødelagt...blir jo vanskligere å få solgt den også da...

hehe,jupp..gjikk tur med fadderungen min her en dag,da opplevde jeg,regn,sol,sludd og kraftig vind...hehe :)

hehehe..nei..er litt vanskelig egentli...er egentli bare glad for jeg ikke bor i bergen..der regner det hele tiden :P

Skrevet

Der vet de da at de må ha med paraply ;)

Skrevet

Å, e de billigere på baby comfort altså? E bor i Bergen, men de e jo heilt utrolig om de e billigere med utstyr hjemme enn her! De skal e benytte me av!

Baby comfort, e de den som ligge ved posten og esso på Moa, eller kor den ligge?

kommer fra Flisnes i Ålesund, e:)

Skrevet

Den er der gamle posten var. (Der de egentlig skulle bygge ishall nå til høsten, men planene ble seff utsatt)

Et steinkast fra inngangen til Moa Syd på Elkjøp siden.

Kan ikke garantere at det er billigere enn Bergen. Men det slår hvertfall kjeder som Bebito, Barnas Beste og Barnas Hus :)

Skrevet

Stilig, da!

Da skal jeg stikke innom når jeg er hjemme i sommer:)

Babyutstyr er jo utrolig dyrt, er greit å finne billige plasser:)

Men det ligger en babybutikk mellom Fellini og Esso også, sant? Men den heter kanskje Storken eller noe slikt?

Gleder meg til å komme hjem, har ikke sett vakre Sunnmøre siden påske ;(

Skrevet

Nå er det på sitt beste her.

Sommer :) Med sol og varme. Får ikke sunnmøre bedre enn nå.

Storken ligger der ja.

Liten & intim.

Skrevet

ja det er storken som ligger ved statoil... jeg kommer også fra s utenfor ålesund, men de er jo ikke sikkert det er samme s da..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...