Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, mannan min har trøbbel med bilen og blir sen hjem, hvis han kommer i det heletatt før i morgen. Jeg har lakt vessla og naboene er borte. Problemet er at jeg har 6 vannspredere som står og går. Var meningen jeg skulle stenge dem når mannen min kom hjem, men han kommer jo ikke! Det tar ikke mer enn 7 minutter hvis jeg tar bilen, men jeg liker det ikke. Å la dem stå på i hele natt er ikke noe alternativ så nå må jeg vel vekke jentungen, få henne i bilen og så håpe at hun sovner igjen etterpå. Noen ganger misunner jeg dere som har vanlig arbeidstid fast lønn. Uff!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar det syv min å kjøre, eller så lang tid å skrue alle av? Da kan du jo ha med babycall, om den rekker så langt.. Har ingen som kan gjøre det for deg da?

Skrevet

7 minutter totalt. Jeg kan stenge hovedpumpa, da trenger jeg ikke rundt til hver enkelt spreder. Vanligvis har jeg flere jeg kan be om sånt, men akkurat i dag når jeg trenger det er det jo ingen som er hjemme. Babycallen når ikke så langt. Venter en halvtime til og håper noen kommer hjem, men da må jeg dra. Uff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...