Gå til innhold

BEBISEN MIN HAR KISS SYNDROMET.... BEGYNNER BEHANDLING NÅ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Daniella har vært plaget med smerte lenge tydeligvis....vi trodde det var at hun hadde et sterkt temperament, men hylingen har tatt overhånd nå.... Hun har alle symptomer på KISS og fysioterapeuten var enig i dette. Så på fredag er første behandling hos manuellterapien. Håper dette går snart over, nå som vi vet hva det er synes jeg så synd på henne.Hun har grått i 6 mnd nå!! Stilling på gulvet som en banan, i C. Gulper, skriker, sover nesten ikke. I natt sovnet hun kl 1!! Og sover kanskje 20-30 min på en hel dag...

Vi er helt utslitte, men nå har det kommet et lys i tunnelen...Bare legene visste mer om dette.... Jeg tok det opp med legen min da hun var 3 mnd, og da bare lo hun.... Nå gidder jeg ikke si det til henne engang...

Noen som har erfaringer med dette? Vet dereom terapien koster noe?

Håper på svar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra dere fant ut av det! Jeg skal selv med babyen min på vurdering hos manuell terapaut om noen uker... Jeg vet desverre ikke hvor mye det koster for jeg glemte jo selvfølgelig å spørre da :/

Skrevet

Har du henvisning koster det null kroner;)

Flott at du begynner med behandlig,du vil merke stor forandring på humør og tilfredstillelse hos jenta di;)) Kan være litt tøft for mor å være vitne til bahandlingen hos manuell.men hvis du tenker på at dette er til det beste for Daniella så går det kjempe fint!!

Lykke til!!

Skrevet

Takk for svar! Henvisning fra lege eller fysioterapeut? legen min tror nemlig ikke på det... men fysioterapeuten som har henne (pga hun er prematur), sendte henne til kiropraktor, men jeg valgte en terapeut som står på kiss.no siden.

Hvor lang tid tar det før en ser forandring? Er så spent på hva slags baby vi får etterpå!! Har nesten ikke sovet i natt pga forventninger!!.

Skrevet

dytter litt jeg.........

Skrevet

Dytter igjen.........venter håpefullt på svar...

Skrevet

Sønnen min har kiss 2, og har gått til behandling hos manuellterapaut. Han var veldig urolig, gulpet mye, favorittside. Han kom til behandling første gang da han var 4,5 mnd. Han var veldig stiv. Han har trengt en del fler behandlinger enn normalt, men han er nesten helt bra nå (11mnd). Merket stor forskjell allerede etter første behandling, han ble veldig mye roligere, sov bedre, gulpet mindre.

Skrevet

Min pode har ikke Kiss, men han ble skjev i hodet og jeg gikk til kiropraktorbehandling 4 ganger..første gang ca 4 mnd. Han likte ikke å ligge på mage, og hadde favorittsiden på hode,, Merket forskjell allerede etter første behandling. Han hadde låsning i nakken, kunne komme av keisersnittet/seteleie...

Første behandling hadde vi vel like mye tårer i øynene, men jeg skrek ikke... Det var mer "forskrekkelse/"kippen" so gjor at han skrek sa kiropraktoen,...ikke at det gjor vondt... Nå, 2 år,..er hab kvikk og rask, hodeformen er ikke "helt" jevn.men håret skjuler...

Lykke til!

Skrevet

Vi har forresten ikke betalt noe for timene hos manuellterapaut, trengte ikke henvisning heller. Tror noen av manuellterapautene tar betalt, mens de som har avtale m kommunen er gratis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...