har fått lita pia Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 syns dere jeg bør dra på gravidesvømming når jeg er på overtid?? vet jo ikke om det er åpning der nede...
VinterSol+2 Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 i følge jordmor kan du bade i basseng frem til vannet har gått:) bare sørg for å vaske deg godt osv etterpå
har fått lita pia Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 okei..da satser jeg på det ..kan være godt å svømme en siste gang før man føder;) man må jo vente ca 6 uker etterpå så..
VinterSol+2 Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 ja, er noe med det.. godt for kroppen å få rørt seg litt mens en kan!! (noen få heldiggriser kan bade kort tid etterpå.. men ikke regn med det nei..) er godt for både baby og deg at du får trent litt, og kan hende setter det jo i gang noe i kroppen også
MissiCippi Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Hm.. Jeg fikk beskjed av jm om å IKKE bade etter at jeg fikk konstatert åpning!! Kan du ikke bare få noen til å sjekke for sikkerhetsskyld (lege/jm)?? De er redde for infeksjoner når d er helt åpent inn til babyen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå