Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er forlover og skal arrangere utdrikningslag...og skal være mye lenger borte fra babyen min enn jeg har vært før. Mannen min er flink med gutten, men kommer til å savne ham og ha skikkelig brystspreng. Dessuten har jeg aldri likt å være rundt for berusede mennesker og det blir gjerne en del drikking i utdrikningslag. Huff, hvorfor sa jeg ja til å være forlover igjen???
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Går nok så bra atte.. Men det er jo ingen regel som sier at utdriknings lag trenger å være fyll, fyll og atter fyll.... Har vært i to stykk og ingen av dem var det.. Dette for forloveren i det ene og bruden i det andre ikke hadde noe lyst... I den ene var vi på Spa, og ut å spiste en bedre middag. Den andre var vi ute å kjørte gocart, spilte paintball og lå over på ei hytte.. Spiste god mat på kvelden, noen hadde vin til maten andre ikke - men det blei ingen rølpe fyll.. hadde litt spørre spill og sånn... Kjempe koselig syns jeg... ) Men uansett hvordan lørdagen din blir håper jeg du kommer til å kose deg!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 He he, denne bruden ønsker seg nemlig rølp og fyll....og ettersom jeg ikke tør drikke noe særlig (har jo ikke smakt alkohol på gud vet hvor lenge) må nok resten av flokken stå for det. Så jeg håper for brudens skyld at det blir en smule rølp Jeg skal selvfølgelig gjøre det beste ut av det, jeg blir vel revet med etter hvert håper jeg
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Ja, det går vell etter brudens ønske... ) Håper du kan la deg rive med og ha en koselig og artig dag/kveld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå