Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 gaveposene er klare,kaken og muffins ferdig,piratsaften er klar;) og ballonger blåst opp...*pust pes* så nå håper jeg bare været holder seg så 23 unger kan leke og kose seg ute:D
pøber´n & je Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 *puh* Hørtes både slitsomt ut i dag og i morra. Håper dere koser dere masse. Regner med at det er en stolt bursdagsgutt i morgen jeg
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 han har ikke bursdag før på lørdag..men tar besøket på forskudd;) så imorgen kommer hele avd fra bhg på besøk:) og han er sååååå klar..hehe..
varg veum Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 du er så utrolig flink... alene med 4 gutter under 4 år..Og likevel så orker du å invitere hele avdelingen i barnehagen.. skikkelig supermamma er du!!!! håper dere koser dere masse i morgen . lykkke lykke til:)
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 hei glansvask... du er jammen flink....tar av meg hatten OG buksa for deg thihi... tenker masse på deg og prøver å sende positiv energi din vei... klem
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 må du ikke fryse på rumpa sjaman..hehe;) men har ikke noe valg da,jeg kunne jo ikke avlyse bursdagfesten..selvom det er mye arbeid med å lage i stand til så mangen så får det bare være:) alt for guttene mine:D
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er imponert over deg, glansvask! =) Lykke til i morgen. Håper været holder seg...
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 egentlig ikke så mye å være imponert over..tror nok alle ville gjort det samme som meg...egentlig kjekt at det skjer litt..så slipper jeg å tenke så mye på min kjære..ehh..jeg mener min X-mann uten hjerne... no brain, no pain:p
varg veum Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 Det er sant.... han sku hatt i ræven med øks!!!!! gla du har noe å henge fingrene i, men husk å ikke bare skubb vekk alt også..for du må bearbeide ting før eller siden uansett, men sikkert greit å sortere litt tanker å sånn no først samtidig som du har sysler og drive på med.. er masse nytt å sette seg inn i med tanke på hus ,økonomi barn++ Men vent til neste uke du:) så tar du papirarbeid og sørging i samme slengen..hehe
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 skal si deg en hemmelighet...da jeg holdt på å styre til minis 4 års dag i april hadde jeg ikke 1 minutts hjelp fra gubben...jeg laget kaker, pyntet og pyntet, blåste ballonger, pyntet stua, pakket inn gaver... ALT gjorde jeg...holdt på å bli gal...så jeg vet hvordan du har det med den biten...men i tillegg har du et hjerte som gråter...og det vennen det er tungt...mitt hjerte gråt da også...men det var andre grunner...vi har funnet hverandre igjen her vi to...men jeg VET at du er sterk og skikkelig tøff...det mange gjør i en slik situasjon er å fortsette for barna sin del...du er det vi her kaller KENAU...(superwoman)...klem
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #13 Skrevet 19. juni 2007 *snufs* nå begynte jeg å grine her:( jeg vet at det kommer en reaksjon,men akkurat nå stenger jeg egentlig alle følelser litt ute..vil ikke at 4årsdagen til R skal bli ødlagt pga det som har skjedd..og jeg får skikkelig vondt inni meg bare ved tanken på hva vi skal fortelle guttene:( nå er det bare han på 4 som kommer til å skjønne så mye av det da..men han og nr2 spør stadig etter faren..og det er sårt.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #14 Skrevet 19. juni 2007 Ja det er sårt...det er så lei jeg vet...for når barna våre gråter så gråter vi for dem x10. tenk på de gode ting, tenk positive tanker, både om deg selv og barna...og en dag...ja tro det eller ei dagen kommer og også du greier å vre glad for at sola skinner og blomstrene lukter godt... er det noe så roper du bare...klem om du noen gang vil vite om det kommer en ny prins....*sjamanklemmerglansvaskkjempehardtogfellerogenlitentåre*
Nickey Mouse Skrevet 19. juni 2007 #15 Skrevet 19. juni 2007 Du virker som en sterk dame og en utrolgi flott mamma! Har ikke skrevet noe før, men har tittet litt - og jeg tror ikke jeg hadde greid å være så sterk som deg. Honnør! Lykke til med bursdagsfest i morgen! Min gutt var med sin avdeling i piratbursdag i dag - det hadde gått som en drøm! Vi får vel referat i morgen?
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #16 Skrevet 19. juni 2007 akkurat nå virker den dagen da sola skinner bak de svarte skyene miiiiiiiiiiilevis unna..men jeg vet at den kommer:) og jeg har 4 nydelige gutter som gjør at jeg orker stå opp om morgenen:D tusen takk for klemmen:) setter virkelig pris på det:) stoooor klem tilbake:D
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #17 Skrevet 19. juni 2007 ja referat kommer;) nå har han ropt på meg 4 ganger og lurt på om det er lenge til de kommer..hehe..de er nå herlig disse små
brumlemor Skrevet 19. juni 2007 #19 Skrevet 19. juni 2007 Lykke til i morgo, skikkelig imponerenes.....
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #20 Skrevet 19. juni 2007 åffkårs du kan frid:) egentlig kan de som vil komme på rester...regner med det er masse igjen..unger har jo ikke tid å spise..hehe;) og jeg lager jo alltid til 50 stk mer enn de som kommer..haha:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå