gullet kom 03.07.07 Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 er i uke 38... er ikke moden el noe... kjøpte brinebærkapsler i dag... er det for seint? ser mangen begynner tidligere..
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Ingenting er forsent. Egentlig skal man ta de etter fødeselen også, fordi det hjelper livmoren å trekke seg sammen igjen.
gullet kom 03.07.07 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 da bare fortsetter jeg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå