Pocoyoツ Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Gifter oss 07.07 Får ikke kontakt med organisten, slik at jeg kan få gitt beskjed om brudemarsj, salmer osv.. Har prøvd både kontoret og mobilen i flere uker. Kontoret gir meg hele tiden beskjed om å ringe mobilen, men der kommer jeg rett til svareren. Cateringselskapet har gått konkurs! jeg har ikke fått beskjed fra selskapet, men har hørt det fra noen andre.. Får ikke kontakt med han kokken jeg hadde avtale med. Klarer ikke å ordne catering hos noen andre, da alle er fullbooket denne dagen. Mannen min har jobbet inn, slik at han skulle kunne ta ekstra lang fri i forbindelse med bryllupet og bryllupsreiseen. Nå har han som skulle jobbe for mannen min sagt at han ikke kan jobbe da.... Dette ser ut til å gå helt skeis! Er så fortvila og stressa og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre! Sukk..
grå :) Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 ååå for et mareritt. hva om dere gjør maten om til et koldtbord da og får noen til å sette det sammen og sånt?da kan man lage retter som gjøres i stand dagen i forveien eller kanskje dere kan høre om en eller annen butikk med ferskvareavdeling kan hjelpe dere? en videregående skole med feks kokkelinje? ring rundt og hør organist er litt verre. vet ikke om du kan kreve at menighetskontoret fikser kontakt med organist, men såpass burde gå an. så får heller organisten kontakte dere. eller om en musikklinje har noen kontakter som kan hjelpe med musikken? man må jo ikke ha orgel. trmpet for eksempel burde fungere det også.
grå :) Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 apropos maten så kan du også ringe rundt til restauranter og andre spisesteder og høre om det er mulig å presse dere inn noe sted. det går også an å samle en del griller og få noen til å lage maten. håper det ordner seg for dere
Elvis_79 Skrevet 20. juni 2007 #4 Skrevet 20. juni 2007 Sjekk ut www.norwaycatering.no de har knallgod mat. Ring presten og spør hva som er galt med organisten, krev at få en vikar, det er kirken som står før organist. Alt ordner seg til slutt, men jeg føler med deg!!
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Matvarebutikken Meny og sikkert fler kan lage til mat enten koldtbord e.l. og da trenger du bare noen som kan varme opp maten for dere og sette utover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå