Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Så de hadde ringt i dag.. Men har ikke hatt med meg telefonen.. Hmm..
* 5 om dagen * Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 spørs hva det gjelder egentlig, er litt usikker jeg, men enten er det noe med oppfølging av barn som ikke er kommet inn på skolen, eller så er det oppfølging, av MST som er en avdeling i barnevernet... det er det jeg tror da...ikke vet jeg egentlig, for du sier ikke noe om hva slags situasjon det dreier seg om.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 hmmm.. jeg fikk permisjon fra skolen året som var siden jeg var gravid, kan det være det? har ikke hørt noe fra noe barnevern hvertfall, har ikke noen grunn til det heller..
* 5 om dagen * Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 hehe...nei, så det på profilen din, at du hadde ikke så store unger at det skulle være nødvendig :-) men det er sikker noe med det du skriver, de vil vel bare høre åssen det går med deg da, og hva slags planer du har fremover....så ikke noe farlig ;-)
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 hehe, jepp! blir bare litt stressa når ting jeg ikke vet hva er ringer;)
Carburetti Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Oppfølgingstjenesten skal følge opp elever i vgs som har sluttet/slutter i.l.a året, for å sørge for at de finner på noe "fornuftig", og at de evt søker seg tilbake på skolen neste skoleår. Mange som slutter ender opp med å ikke begynne igjen, derfor viktig å fange opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå