Gå til innhold

Ikke krangle innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ca 1 gang i året krangler mannen min og jeg skikkelig. Da sloss vi og det er like før en av oss brekker noe. Årets krangel var i dag, og jeg tror jeg har forstuet armen! Det er kjempe vondt å røre på den.

Hvis jeg skal til legen, vil de jo spørre hva som skjedde. Jeg kan jo ikke si at jeg sloss med mannen min!

Jeg vet at vi er tåpelige, men som sagt, det skjer bare 1 gang i året..

Hva skal jeg si til legen da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det under nyttårstalen til kong Harald dere krangler? Isåfall er det jo bare å skru av TVen.

Skrevet

Om dere krangler så forutsigbart, hvorfor ikke slutte? Kun en gang i året... hmm. Hvorfor bare en, og når dere har brukt opp kvoten, går det bra å holde seg på matta?

Du får si det til legen også da. Kun en gang i året!

Skrevet

Jeg vil ikke si at akkurat 1 gang er antallet, men det sier litt om hvor skjelden det er. Vi har en sånn dag for å slippe ut all raseri, men det er ikke sånn at vi planlegger dagen i forveien. I dag var en hissig dag, så nå vet jeg med meg selv at det blir lenge til neste gang..

Men jeg kan jo ikke si det til legen?

Skrevet

Hvorfor kan du ikke si det til legen? Er det verre å si at dere sloss enn å faktisk gjøre det?

Skrevet

Høres jo veldig gjennomtenkt ut av dere, må jeg si. Komprimere all frustrasjon og gjemme den til en krangledag. Skal foreslå det for gubben, da vi begge syns det er forferdelig å lufte tankene våre for hverandre med en gang de dukker opp. Syns du jeg bør gå til innkjøp av diverse våpen, bare sånn i tilfelle? Jeg mener, det blir jo sikkert ganske frustrerende å få alle de 54 tingene han irriterer seg over ved meg slengt i trynet på én og samme dag.

Skrevet

Hehe....da blir det jo spennende å se hvordan barna deres vil takle konflikter når dere er så gode forbilder ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...