Gå til innhold

Tør jeg dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å komme meg vekk, og datteren min skal på ferie med pappaen sin fra fredag av.

Jeg har funnet en tur til Kypros til et barnevennlig og rolig hotell, og tenkte å reise bare meg og lillegutt. Det er avreise fredag kveld, en uke og koster ca. 4500,-

 

Tør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deeeeeeiiiiiiilig!

 

Reis!

 

Du angrer hvis du lar være, og du vil NEPPE angre hvis du drar.... =)

 

(kan jeg bli med??)

Skrevet

Hvis du vil så tør du =) Sikkert deilig å komme seg bort litt og bare slappe av!!

 

Skrevet

gjør det :-) å koooooos dere så mye :-)

Skrevet

Ja værsågod bli med!

 

Er også redd jeg kommer til å angre om jeg lar være, og det er så typisk meg nettopp det å bare la være...derfor jeg trenger litt pushing her.

Skrevet

Go for it!!! Blir sikkert kjempefint!! :-)

Skrevet

Bare å reise det.

 

Håper du har pass til minin da, for ellers kommer dere dere ikke langt

Skrevet

jeg skulle gjerne vært med :) får ikke opp linken til hotellet men.. koooos deg :D

Skrevet

Bestilte pass til han i går og de mente jeg hadde det i løpet av uken.

Skrevet

Monajenten! REIS! Kos deg, masse, masse, masse:) Tenk så godt det blir for dere. Jeg hadde reist på flekken om jeg hadde hatt mulighet;) Det er ikke noe og ikke tørre, hva kan du galt? Er det noe så er det jo alltid folk rundt dere:)

Skrevet

Har du bestilt?

Nyskjerrig da sjø... hehe.

Ta turen, det blir så bra atte...

Er det på Agia Napa? Har du vært på Kypros før?

Skrevet

Får opp feil med dato i linken, så kan ikke se hotellet...

 

Bestilt passet i går? Ouch... Tør du bestille tur til fredag da? Er avreisen etter at postmannen kommer på fredag? Just in case, du ikke får passet på torsdagen...

Skrevet

Det er forresten avreise om kvelden og etter postmanntid ja:)

Skrevet

Fig Tree Bay.

Det så veldig rolig og koselig ut, rett ved sjøen.

 

Ønsker dere en god reise, og håper dere får godt vær hele ferien, og ikke blir solbrente. NB! Ikke sitt ute og spis, mens lillegutt sover alene på rommet... (Den var litt stygg, men sann...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...