Monajenten Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Trenger å komme meg vekk, og datteren min skal på ferie med pappaen sin fra fredag av. Jeg har funnet en tur til Kypros til et barnevennlig og rolig hotell, og tenkte å reise bare meg og lillegutt. Det er avreise fredag kveld, en uke og koster ca. 4500,- Tør jeg?
frøken blå Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Deeeeeeiiiiiiilig! Reis! Du angrer hvis du lar være, og du vil NEPPE angre hvis du drar.... =) (kan jeg bli med??)
LegallyBlond Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Hvis du vil så tør du =) Sikkert deilig å komme seg bort litt og bare slappe av!!
Monajenten Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2007 Ja værsågod bli med! Er også redd jeg kommer til å angre om jeg lar være, og det er så typisk meg nettopp det å bare la være...derfor jeg trenger litt pushing her.
Monajenten Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2007 Her er link til hotellet, hva sier dere? http://www.startour.no/Resorts/Travel.aspx?id=16700&cat=2|238&entry=2&dest=0&city=123&type=c&hotel=691
pøber´n & je Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 Bare å reise det. Håper du har pass til minin da, for ellers kommer dere dere ikke langt
'utakknemlig bitch' Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 jeg skulle gjerne vært med får ikke opp linken til hotellet men.. koooos deg
Monajenten Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 19. juni 2007 Bestilte pass til han i går og de mente jeg hadde det i løpet av uken.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 19. juni 2007 #14 Skrevet 19. juni 2007 Monajenten! REIS! Kos deg, masse, masse, masse:) Tenk så godt det blir for dere. Jeg hadde reist på flekken om jeg hadde hatt mulighet;) Det er ikke noe og ikke tørre, hva kan du galt? Er det noe så er det jo alltid folk rundt dere:)
yinyang Skrevet 19. juni 2007 #15 Skrevet 19. juni 2007 Har du bestilt? Nyskjerrig da sjø... hehe. Ta turen, det blir så bra atte... Er det på Agia Napa? Har du vært på Kypros før?
yinyang Skrevet 19. juni 2007 #16 Skrevet 19. juni 2007 Får opp feil med dato i linken, så kan ikke se hotellet... Bestilt passet i går? Ouch... Tør du bestille tur til fredag da? Er avreisen etter at postmannen kommer på fredag? Just in case, du ikke får passet på torsdagen...
Monajenten Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 19. juni 2007 Har ikke bestilt enda, men er like ved.... Prøv denne linken: http://www.startour.no/Resorts/Travel.aspx?id=16700&cat=2|238&entry=2&dest=0&city=123&type=c&hotel=691 Har ikke vært der før, men det ser veldig barnevennlig ut, det hotellet.
Monajenten Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 19. juni 2007 Det er forresten avreise om kvelden og etter postmanntid ja:)
yinyang Skrevet 19. juni 2007 #19 Skrevet 19. juni 2007 Fig Tree Bay. Det så veldig rolig og koselig ut, rett ved sjøen. Ønsker dere en god reise, og håper dere får godt vær hele ferien, og ikke blir solbrente. NB! Ikke sitt ute og spis, mens lillegutt sover alene på rommet... (Den var litt stygg, men sann...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå