Gå til innhold

Yess!!! Da var jobben i boks!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo lærer, og har "bare" hatt et årsvikariat nå i vinter og fikk ikke tilbud om å fortsette - har fagkrets som ikke passer inn på

ønskelistene her i kommunen akkurat nå.

 

Men sent i ettermiddag fikk jeg telefonen jeg gikk og ventet på - og jeg får jobb fra høsten også. På en annen skole, da, men helt grei reiseavstand. Skal gå fra ungdomsskolen til barneskolen, men greit å prøve litt forskjellig.

 

Veldig godt å vite at man har jobb til høsten! Nå skal det bli skikkelig godt med ferie!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så bra da :)

Gratulerer :o)

Skrevet

Grattis med ny jobb:):) Spennende med noe nytt - lykke til!!!!

Skrevet

Gratulerer !!

Har lurt på å skifte selv for å slippe all retting og karakterer... :-)

 

Lykke til og god ferie!

Skrevet

Tror neppe jeg kommer til å savne karaktersettinga....

 

God ferie til deg også! - og til alle andre lærere! Det er vel fortjent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...