Gjest Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Er jo lærer, og har "bare" hatt et årsvikariat nå i vinter og fikk ikke tilbud om å fortsette - har fagkrets som ikke passer inn på ønskelistene her i kommunen akkurat nå. Men sent i ettermiddag fikk jeg telefonen jeg gikk og ventet på - og jeg får jobb fra høsten også. På en annen skole, da, men helt grei reiseavstand. Skal gå fra ungdomsskolen til barneskolen, men greit å prøve litt forskjellig. Veldig godt å vite at man har jobb til høsten! Nå skal det bli skikkelig godt med ferie!
Sentralstøvsugeren Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Grattis med ny jobb:) Spennende med noe nytt - lykke til!!!!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Gratulerer !! Har lurt på å skifte selv for å slippe all retting og karakterer... :-) Lykke til og god ferie!
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Tror neppe jeg kommer til å savne karaktersettinga.... God ferie til deg også! - og til alle andre lærere! Det er vel fortjent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå