Gå til innhold

Bruker dere lekegrind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere ikke har, hadde du brukt om du hadde hatt?

Lurer på om jeg skal kvitte meg med den, har ikke brukt den til nå. Hun kryper ikke enda, så har ikke hatt sånn brukt for den heller nå. Føler bare den står å tar plass, men er redd jeg vil angre om jeg hiver den ut.... Hun er 9 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har lekegrind, og kommer nok til å ha den. Jenta er 7 mnd, og hun åler seg og er oppe på alle fire. Så kommer nok til å ha den så jeg kan bruke den i visse tilfeller.

Skrevet

Vi har lekegrind og poden bruker den en del. Vi har stor unghund i hus, og han er litt kleivete med bena sine, så vi lar aldri de to være alene. Da er lekegrinda god og ha.

Skrevet

Har en nå til minstemann. Brukte det ikke sist, men syns det er greit å kunne legge minsten på 5 mnd fra seg oppi der utenfor storebrors rekkevidde.

Broren er bare 2,5 år, og jeg stoler ikke helt på de to alene...

Skrevet

Jeg har en stående ute i låven på en pall. Da kan jenta være tryg der mens jeg jobber, pakker tomater eller issalat. Flytter jeg meg til et annet sted triller jeg den bare med meg med en jekketralle. Bruker den bare når jeg jobber samtidig som jeg passer henne.

Skrevet

Jeg bruker lekegrind. Min er bare 3 mnd og kan ikke akkurat stikke av. Men han liker seg oppi der. Har festet på en fin uro med musikk også. Og så kan han leke med babygymen der. Men denne er ganske stor. En sånn 6 kantet.

Skrevet

Nei har aldri hatt det, og har ikke savna det heller. Her er hele leiligheta babyproof.

Skrevet

Vi har lekegrind!

Synes den er kjempegrei å ha! Spes nå som han er OVERALT! Bare legge han oppi der når jeg skal på do, hente post, vaske klær! Eller rett og slett bare få 5 min på rompa!

Og når han attpåtil elsker å være oppi der så ser jeg ikke problemet =)

Så vi er veldig fornøyd!

Skrevet

har ikke hatt lekegrind og har ikke hatt bruk for det.

Skrevet

Samme som hos spetakkel her. Eneste minus er at lillebror ruller og setter bollelårene fast mellom sprinklene :-)

Skrevet

He he, ja det gjør min også ;-)

Hvor gammel er din bolle?

Skrevet

Jeg hadde heller ikke greid meg uten!

Et tips: begynn med det før barnet begynner å krype. Da vender hun seg lettere til det. Hvis du begynner først etterat hun er "overalt", vil hun kanskje ikke akseptere å bli puttet i en grind.

Skrevet

Ja, har det. Men han har vel kun vært oppi der 5-6 ganger (snart 14 mnd gammel nå). Leiligheten er ganske barnesikkert så jeg kan trygt gå på do ol. uten å være redd for at han finner på noe rart.

De gangene jeg har brukt det, har det vært fordi jeg må dusje når han er våken. Vanligvis dusjer jeg når han sover.

Skrevet

Nei, liker ikke lekegrinder...og har aldri sett behovet for det heller.

Skrevet

Har ikke brukt lekegrind nei.

Skrevet

Har aldri hatt det, og skjønner ikke helt vitsen med det.

Skrevet

Skjønner ikke vitsen? Vitsen må jo være at barnet ikke skal skade seg dersom man må la det være uten oppsyn i et par minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...