Gå til innhold

Mye press nedover og innside lår..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 34 nå og har de siste to ukene hatt et vanvittig press mellom beina. Føles nesten som jeg sitter på en kokkosnøtt. Gjør spesielt vondt om natta når jeg må opp på do, men går seg litt til i løpet av dagen. (kjennes nesten ut som jeg har ridd hest for første gang og fått skikkelig gangsperre) Prøvde i dag å gå meg en lang tur, men det gjorde bare vondt verre. Er det noen som har noen gode råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat samme følelsen - og jeg har fått konstatert bekkenløsning med gangvansker.

Ikke alltid det hjelper og gå lange turer - dessverre -

Men prøv og ligge med bena høyt og bare slappe av en dag/ettermiddag. he he - lettere sagt enn gjort

Ellers har jeg gått til manuell terapeut - hjelper litt

Skrevet

nei ingen gode råd, men har det litt på samme måte..bare at jeg er plaget med krampe mellom låran..og det presser nå sinnsykt ned mella beinan..men tenke nu å føde snart for min del e 41 uka på vei så...

Skrevet

Takk for tipsene, de skal herved prøves ut. Går til stua for å legge meg opp ned i god stolen (he he) har ferie nå, så da har jeg tid til å prøve ut det meste.

Skrevet

ÅÅÅ stakkars deg ,da skjønner jeg at hjelpen ikke er langt unna! Får håpe du kommer igang i dag så presset går over til kun glede. Masse lykke til, skal tenke på deg de neste dagene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...