Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Er i uke 34 nå og har de siste to ukene hatt et vanvittig press mellom beina. Føles nesten som jeg sitter på en kokkosnøtt. Gjør spesielt vondt om natta når jeg må opp på do, men går seg litt til i løpet av dagen. (kjennes nesten ut som jeg har ridd hest for første gang og fått skikkelig gangsperre) Prøvde i dag å gå meg en lang tur, men det gjorde bare vondt verre. Er det noen som har noen gode råd til meg?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Har akkurat samme følelsen - og jeg har fått konstatert bekkenløsning med gangvansker. Ikke alltid det hjelper og gå lange turer - dessverre - Men prøv og ligge med bena høyt og bare slappe av en dag/ettermiddag. he he - lettere sagt enn gjort Ellers har jeg gått til manuell terapeut - hjelper litt
har fått lita pia Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 nei ingen gode råd, men har det litt på samme måte..bare at jeg er plaget med krampe mellom låran..og det presser nå sinnsykt ned mella beinan..men tenke nu å føde snart for min del e 41 uka på vei så...
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Takk for tipsene, de skal herved prøves ut. Går til stua for å legge meg opp ned i god stolen (he he) har ferie nå, så da har jeg tid til å prøve ut det meste.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 ÅÅÅ stakkars deg ,da skjønner jeg at hjelpen ikke er langt unna! Får håpe du kommer igang i dag så presset går over til kun glede. Masse lykke til, skal tenke på deg de neste dagene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå