Gå til innhold

" i morgon,i morgon,men ikkje i dag..."


Anbefalte innlegg

Skrevet

eller noe sånt ;o)

da skal jeg sannelig til optikern!!!!! dagene har vært grusomme uten "titteglass",men har overlevd.

fant ut at jeg ikke ser godt nok til å gjøre husarbeid,så jeg plukka frem en genser som jeg starta på til engelen vår...da jeg holdt på forsto jeg ikke fellinga,men det gjorde jeg nå.så genseren er snart ferdig,jeg har lært meg å sy sånn maskesting,og den vil bli gjemt.kanskje kommer det en ny liten gutt som kan få den en gang.får se.

fryktelig trist å gjøre den ferdig,siden den ble laga til kristian,men det rette er å fullføre =)

lille gogutten har fått masse klær i posten.å her skulle mamman vært på kurs...sommerklær er ok,hvis di passer....bestilte så stort at han sikkert har di neste år å..grrr....men om kortboksa blir lanbokse,så gjør vel det ingenting ;o) værre med toppene til jentene som ser ut som side skjørt...hehehe....

 

fint å se at flere er innom å titter.ble så stilt alene her,hehe-

 

 

ha en super kveld da =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha ha ha.... å bestille klær å få dem i posten er like spennende hver gang. forrige gang bestilte jeg en topp og en bukse til meg selv, og gleda meg sånn helt sinsykt til å være hip og kul og stilig og ferkk og freidig.... men den gang ei. Jeg så ut som min egen mormor, og hun er faktisk ikke av den freshe typen.... ha ha ha.... kjæresten ble sur på meg for det er jo å bruke penger på tull.... hvilket jeg er helt enig i! ;-)

 

Uten briller ingen gode dager... denne uka med briller har vært helt fantastisk så du kan glede deg, jeg har vært uten briller i nesten tre mnd, og det har vært et slit og et svimmelt ork med vondt i hodet, men nå er alt så meget bedre!

 

Å fullføre den lille genseren syns jeg det er sterkt at du gjør.... flink er du! Antagelig vil mamman hans ha den i den lille esken hvor hun samler på minnene....

 

menge snuser rund her, det er fint i grunn.... jeg snuser litt jeg også :-)

 

 

god klem til deg fra

Skrevet

ja,det var virkelig spennende,og irriterende,hehe...

tror jeg skal be andre gjøre det heretter ;o)

tenker du ble fin da.å se ut som en mormor,ja da har du virkelig handla feil,he he he =0)

gleder meg til å få ordna synet.ser jo ikke noe jo.skulle handle i dag,men kunne jo ikke sette meg opp i diskene for å se heller da....så gubben fikk æren,denne gangen.

 

genseren blir lagt i mormor sin minne eske den...er litt snørr og tårer i den etter denne runden.kommer kanskje til å gi den bort en gang.får se..

 

snuser noe godt på kjøkkenet jeg =0)

 

klem

Skrevet

Så tøff du er som orker å strikke genseren ferdig!

Selv om det er trist nå, tenker jeg det blir god å ta den frem senere og tenke tilbake på den lille stjerna! Eller som du sier, kanskje det kommer en ny liten gutt som kan få den - det høres fint ut!

Stor klem til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...