Gå til innhold

Attpåklatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det? Fått tilbake TR?

I dag er det 32 dager siden min SA startet...tok en test i morrest, en slik test som viser graviditet fire dager før ikm som jeg har fått av liten kuling, men den var negativ.. gjorde det mest på aritig da så jeg ble ikke skuffet. Litt vanskelig å vite når EL er etter en SA så det ble nok ikke noe denne runden. Tanta er velkommen til st.hans feiring for å si det sånn..jeg tar med ekstra pølser...

Hvordan har du hatt det? Har tenkt på deg og håper det går bra med deg. Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei Modesty, har tenkt på deg også

Det er nesten litt rart hvordan man kommer opp fra kjelleren etter en periode hvor tårene bare renner.

Det er nå 29 dager siden min SA startet. Etter tidligere SA har TR kommet etter 28 dager som i en normal syklus, men denne gangen lar hun visst vente på seg. Går rundt med en mage som ser ut som om jeg er tre mnd på veg, vet ikke helt hva som skjer jeg (venter bare på at noen skal spørre om jeg er gravid-men man gjør vel ikke sånt med en 41 åring :) får la være å bade på skoleavslutning i dag). Har ikke fått kjøpt noen test, så jeg vet egentlig ingen ting. Har lite symptomer, bortsett fra at TR ikke har kommet da. Den kroppen er ikke akkurat så lett å forstå seg på, tror kanskje de siste 10 mnd med jevnlig graviditeter har gjort noe med den, det er vondt og ømt på de rareste plasser til de rareste tider :)

får rote meg innom et apotek en av de nærmeste dagene (hvis ikke tanta brått dukker opp da)

håper det går bra med deg Modesty

klemmer fra

Skrevet

Høres ut som om du har kommet deg videre og det er godt å høre.

Alt er bra med meg. jeg er ved godt mot og gleder meg over at det er sommer og fint vær.

Har handlet inn masse El tester og forskjellige billige gravid tester på www.babyornot.no Gratis frakt om du handler for under 200. Rett i postkassa. Perfekt for oss travle damer...

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...