mayaya Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hadde det ikke vært for svigermor, hadde ikke mannen min vært til. Og hadde det ikke vært for han, hadde ikke mini vært til. Hipp hurra for svigermor! (Bare følte for å ha en svigermor-er-bra-tråd)
trebarnsmamma? Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jepp, hurra for det. Men det er kanskje på tide at hun innser at hun ikke kan gifte seg verken med sønn nummer 1, 2 eller 3... Hun oppfører seg som om hun eier de alle tre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå