kattpus_Med ny spire Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Altså, denne mnd her, så er kroppen min rar.... Jeg er svimmel ofte,og små kvalm (Må bare si at vi er ikke aktive prøvere,men skjer det,så skjer det) Den jeg hadde eggløsning for ca 2 uker siden eller noe rundt der,husker ikke eksakt nå. De siste to tre dagene har jeg myyyye utflod. Det har jeg aldri elllers. Jeg tør ikke ta no test ennå,har en liggende i skapet,men uansett,så er det jo litt tidlig. IKM om en uke.....
PintSizedDictator Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Dette e veldig vanskelig å svare på...spesielt når eg ikke aner hva ikm e forkortelse for hehe:P Men kan jo hnde det e noe på lur inni der, men helt sikker blir du nok ikke før du tar testen:) Lykke til:)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Hadde du EL for 2 uker siden så har du vel IKM nå? Håper det er ei lita spire der!:-)
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 skal ikke se bort i fra at du har en liten spire,jeg får også maaasse utflod ved gravidiet,men kun en test kan gi deg svaret. lykke til da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå