Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 hei. jeg ahr et problem. jeg vil ha analsex men er finnes et stooort problem for meg........... og det er at jeg er livredd for at han skal få noe dritt på kondomet? det er så flaut da! og jo, jeg bryr meg virkelig om det! hvordan hindrer dere at det skjer? tar dere og kjøper noe spesielt middel, eller syns dere ikek at det gjør noe at kondomet blir grisete?? dette er et seriøst innlegg. håper virkelig på svar..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 du er ikke alene om den angsten.. jeg har det akkurat på samme måte og dermed tør jeg ikke gjøre det samme hvor mye jeg egentlig ønsker. Håper noen har noen gode råd da...
tjorven 1 Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jeg må liksom ha vært på do og vært "bra" i magen om jeg skal føle meg komf med dette alternativet er jo klyster med da blir alt så planlagt liksom... Har SJELDNE opplevd noe gris men har vært skrekkelig redd for dette selv sambo derimot virker ikke det minste bekymret....
Jeg skal bli pappa! Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Hei til alle. Jeg får en tanke i hodet: Er dere veldig unge? Eller veldig perfeksjonistiske? Ingen mann i verden som tenker på bærsj på KONDOMET!!!? Hvis dere er så usikre bør dere holde dere til dokker... Forbainna...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 *hihi* må humre litt da.. og samtidig si meg noe enig med "jeg skal bli pappa".. ikke bekymre dere så voldsomt! om dere er usikre så la forholdet modnes litt før dere prøver.. han går ikke fra deg om det skulle bli litt gris på gummien, han vet selv hvor han har puttet tissen sin, og om han ikke godtar at jenter bæsjer også så er det vel ikke noe å samle på? en annen ting som kanskje kan hjelpe er å spise fiber, drikke masse, bæsje og sørge for at tarmen er tømt, og vaske deg godt før du går til sengs, det går fint an å vaske seg litt nøyere før en slik begivenhet (bruk dine egne fingre i rumpa i dusjen, så ser du selv hva som skjer, med en massasje dusj samtidig så kan det hende du er meeeeget fornøyd før du går til sengs, og veldig klar for action, da tror jeg bæsj er det siste du tenker på) mitt beste sex-tips er; ikke ta deg selv så forbanna høytidelig! slipp deg løs! det er lov å ha det gøy! og det er vel ikke før du har "prompet når du får oralbehandling" at du vet han elsker deg og ikke går noen plass... *ler* silje
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 får kjøpe sånn ting på apoteket da.. husker ikke va det heter, men det renser å skyller ut.. viss dere er redde for det
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 man trenger ikke være ung for å ha disse tankene om analsex det holder å være uerfaren. MANGE prøver jo aldri av den enkle grunn av at de tror det kan bli møkkete.... Men som gutt her skriver så er det noe med at de vet hvor de har puttet tissen sin hen..... Jeg er ikke det minste bekymret for at sambo skulle dratt sin vei om det kom noe gris men jeg håper jo at jeg slipper noe gris for det om du skjønner. Har vært sammen med kjæresten min i snart ti år og det er de siste 4 årene jeg har følt meg klart til å eksprimentere på det området... Jeg føler meg mere vell om han bruker kondom, men for han spiller det ingen rolle. Merre sån herregud tissen kan da vaskes som resten av kroppen... TRor nok det er vi jentene som tenker på dette, men vil de inn så vet de risken og den er faktisk ikke så stor :-)
PrincessElisabeth Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Er det ikke bare klyster man får kjøpt på apoteket? Jeg har iallefall klyster på badet i tilfellet, og en annen skrev på et tidligere innlegg å ta dusjhodet å spyle inni(må ha kraftig stråle) og for min del har det funka bra... Jeg har også alltid bekymra meg for at det skal komme noe på kondomet, men ikke fordi jeg er redd for at han skal gå fra meg, mer fordi jeg synes selv at det er ekkelt, ubehagelig og en stor turnoff...så det då
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #9 Skrevet 29. juni 2007 hihi...det tenkte jeg også, samboeren min klarer jo ikke å tenke på noe annet enn at det er nydelig der og da..om man får litt gris på tissen gjør jo ingenting. Men vask seg etterpå må dere jo...
Rakri Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 Kjenner rett og slett etter med langfingeren.... Har ikke noe å gjøre med å være umoden om man vil unngå bæsj på kontomet!!!! Har å gjøre med å føle seg komfortabel og avslappet - og kan nyte det så mye mer :-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Kanskje dere bare skulle la være denne analgreia deres da !!!!
minime<3 in belly Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Typen deres vet jo liksom at han er inni rompa deres og det er en del av den naturlige prosessen at man har bæsj i rompa for å si det rett ut.... Ja det er ikke digg å få masse bæsj på kuken, men jeg har i hvertfall aldri opplevd at typen min har fått det... Om det kommer noe ut så er det så lite at det går av i dusjen etterpå...
Gjest Skrevet 2. juli 2007 #14 Skrevet 2. juli 2007 Bruk gummi, glidemiddel eller vaselin, så går nok det fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå