Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Var på jobbintervju idag. Et av spørsmålene var mitt syn på rusmidler. For kommunalt ansatte var det nemlig nulltoleranse for bruk av rusmidler i arbeidstiden og også før jobb, sånn at mann var bakfull... Jeg har ikke problemer med rus av noe slag og ser på det som en selfølge å stille edru og opplagt på jobb. Synes spørsmålet virket som om de mistenkte meg for noe. Broren til samboeren min er av noe tvilsom kaliber så jeg begynte å tenke på om de kanskje tror at han åsså ruser seg og da jeg åsså... Er det vanlig å stille slike spørsmål?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 jeg fikk sprm om det på intervju på elkjøp for noen år siden,ang mitt syn på røyk,alkohol og narkotika og om jeg brukte dette-så det er vel litt vanlig.Men hvis man f.eks tar ei sprøyte om dagen el noe-er jo ikke det noe man sier uansett..
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jeg står oppført som referanse hos noen. Fikk en telefon fra et vikarbyrå for noen uker siden. Da spurte de om kanditat sitt forhold til rusmidler. Så er nok ikke helt unormalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå