rampejenta - ny spire Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 er de andre her med ikm i dag??. jeg testa neg men har ingen tegn til tante rød.. så jeg klamrer meg til håpet om en sein el og at jeg ikke har nok hcg ennå.. hvordan har de gått med dere andre??
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Jeg har ikm i disse dager. Hvis syklusen følger 32 dager, så burde ikm være i går. Men fortsatt ingen tegn til tanta. Sist kom den jo 3 uker over, så blir ikke ovverrasket om negativ test og null tante-besøk denne uka nei
Anonymusen Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hei Jeg har også ikm i dag... Testet neg. i går kveld og i dag tidlig så her er nok alt håp ute... Ingen tegn til tr enda, men er nok ikke gravid nei. Så da er det over i 2. pp
snart-en-liten-spire? Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Jeg trodde også at jeg hadde IKM i dag, men ingen tegn til tanta ennå.... merkelig, jeg testa jo negativt i morges..! Men tror el. var litt sen her også... Syklusen er vel ikke helt i orden ennå siden SA i februar.. Hvis ikke tanta har dukket opp til i morgen tar jeg sikkert en ny test... Veldig utålmodig:)
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 20. juni 2007 #5 Skrevet 20. juni 2007 Jeg tror jeg hadde ikm mandag eller tirsdag. Har ikke sett noe til tanta, men testet negativt i morges..... arghhhhh!!! Det er vel bare å smøre seg med tolmodighet.... Frykter at tanta kommer, bare litt forsinket. Har hatt min andre doble kur med Pergo.
mukle Skrevet 20. juni 2007 #6 Skrevet 20. juni 2007 Har IKM i morgen jeg tror jeg.. Er i andre pp og fikk en svaak strek på test fra billigtester mandag kveld. Skal ta en test til (CB) om ikke mensen er kommet innen fredag. Tør ikke håpe for sterkt siden streken kom etter mange minutter, og jeg ikke helt vet hvor pålitelige de billigtestene er.
rampejenta - ny spire Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2007 fikk tante rød i dag, en dag over ikm.. og jeg som til og med hadde blod i elslimet og skulle vert ekstra fruktbar... nei dette her kommer til å ta tid ja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå