Gå til innhold

eggløsning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter babyverden skal jeg ha eggløsning mellom 17 og 22 juni, men eggløsningstestene mine er jo negative... hatt litt stikkinger nederst i magen i dag..hva betyr dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være at du har el litt seinere i syklusen enn du tror. Jeg kjenner det som regel godt på en av sidene da jeg har eggløsning, du har ikke kjent noe sånt da?

Jeg trodde jeg hadde el 14 dager ut i syklusen, men på dag 18 fikk jeg eggløsningsvond gange 1000!! Ble kjørt på sykehuset og de fant ikke ut noe. Så gynekologen mente det kunne ha vært en vond el... Men da har jeg i såfall el mye seinere enn jeg trodde. Mensen kom nå 3 dager etter ikm og så den stemmer jo med den eggløsningen legen mente...Men ikke i det hele tatt med min. Og jeg er alrdi for sein. Så jeg tror heller at jeg ble gravid da jeg trodde jeg hadde el, men så festet ikke egget seg og derfor ble det en litt forsinket mens...

Så når jeg har el nå det aner jeg ikke....Så jeg må kjøpe tester jeg og.

Skrevet

oj tusen takk for ett langt og kjapt svar:) snilt. jo kan jo godt hende jeg har senere eggløsning, ettersom jeg ikke har "vanlig"mensen etter p-pille slutt, sluttet den 3 juni, så er det jo ikke sikkert jeg har 28 dagers syklus lengre... jeg hadde pille mens den 6 juni... begynner jo å bli en stund siden da. har dere prøvd lenge eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...