Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Leste i et sånt skriv jeg fikk fra sykehuset at babyen ikke skal ligge i mageleie eller sideleie om natta. (magen vet jeg jo hvorfor..). Men hva er så farlig om den ligger i sideleie, og er støtta såpass bra opp at det ikke er noen fare for at babyen vil rulle over på magen? Noe annen fare forbundet med sideleie?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Det er visst samme fare som ved mageleie. De to første mine lå i sideleie, tredjemann vill bare på rygg, men må ligge halveis over på siden med håndkle i ryggen fordi han har problemer med nakkemusklene (lang historie).
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jeg spurte når vi lå på fødestuen om han like gjerne kunne ligge på siden som på rygg, og da sa de at det ikke hadde noe å si...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå