Gå til innhold

Sideleie.. Noen som vet..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i et sånt skriv jeg fikk fra sykehuset at babyen ikke skal ligge i mageleie eller sideleie om natta. (magen vet jeg jo hvorfor..). Men hva er så farlig om den ligger i sideleie, og er støtta såpass bra opp at det ikke er noen fare for at babyen vil rulle over på magen? Noe annen fare forbundet med sideleie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er visst samme fare som ved mageleie.

 

De to første mine lå i sideleie, tredjemann vill bare på rygg, men må ligge halveis over på siden med håndkle i ryggen fordi han har problemer med nakkemusklene (lang historie).

Skrevet

Jeg spurte når vi lå på fødestuen om han like gjerne kunne ligge på siden som på rygg, og da sa de at det ikke hadde noe å si...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...