bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 er 34+0 og tror jeg har en del maserier. ihvertfall sånn som jeg har forstått det jeg har lest om de. er det noe å kontakte føden for? for maserier skal jo ikke ha noe virkning eller?
PintSizedDictator Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Ring føden lille venn:) Og hvis de e slemme mot deg så kommer eg å tar de nemlig... har nok hormoner til det nå ihvertfall.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Hvordan går det lille venn??? skal din lille luckas frem tildig også da?? hehe;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 he he.. så søte dere er. tror ikke jeg ringer i dag.sånn hvis de skal ha meg ned på en sjekk. klarer ikke kjøreturen, siden jeg allerede har vært på lang kjøretur i dag. ringer de heller i morgen formiddag. nei håper ikke han kommer såå tidlig. sambo skal være på sjøen i 2 uker til. pluss at jeg VIL føde på storken. og da må jeg jo være 37 uker. men etter det er han hjertelig velkommen.
PintSizedDictator Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Kan føde samtidig med meg du;) Så kan vi rusl erundt på barselhotellet stolte som bare fy;) Med verdens nydelgste babyer så klart hihi Nå har eg gått med småmurringer i hele dag...og vet du hva..Eg e redd:O Hehe...Ble plutselig overmannet av pyseånden:P
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. juni 2007 he he.. ja det hadde passet veldig bra syntes jeg. da må du bare vente til din termin, og jeg venter til jeg er fødeklar. så har vi det på stell. nei, må ikke være redd. dette klarer du fint som bare det. er jo belønningen din for alle plagene i 9 mnd som kommer nå.
PintSizedDictator Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Hehe ge vet det, men ble plutselig så veldig oppmerksom på tanken om at eg skal trykke ut et helt lite menneske;) Men har jo klart det før, så klarer det igjen...jepp jepp:D:D Men vil ikke vente til termin, du får heller føde litt før tiden nemlig hehe;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2007 ok greit det. skal vi si i morgen kl 22? da er ugly betty ferdig og jeg rekker en dusj før jeg går. ; )
PintSizedDictator Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 hahahah pøh...skal ha med meg Lost først;) Så kan vi godt dra avgåre å føde;)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. juni 2007 ok, den er grei. jeg bruker jo 40 min lenger enn deg til føden uansett. og jeg vil ikke komme ned før 23 for da er det så dyrt å parkere der.
PintSizedDictator Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 Hihøkonomisk anlagt du;) Men det høres jo ut som en plan....
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. juni 2007 ja, ingen skal beskylde meg for å sløse med penger. ja god plan dette her. da gjenstår det bare å ringe tommy og si at han kan få lov til å komme hjem nå. for jeg har tenkt å føde når lost er ferdig imorgen.
PintSizedDictator Skrevet 19. juni 2007 #13 Skrevet 19. juni 2007 Haha han ramler vel på sjøen i sjokk da:P Tenk å få en slik beskjed da hehe... Hmmm...vil ha vondtene tlbake nå eg...men det e da et godt tegn at det så vidt har begynnt å mure vil eg tro:)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. juni 2007 he he... ja måtte passet på at han satt godt da jeg fortalte det da. du får gå gjennom den listen som ligger på 3 trim. masse tips der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå