Duracellgirl*prøver* Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Hve er dette for noe rart nå da.. begynner bli lei av alt mulig merkelig som jeg opplever i dette svangerskapet.. Jeg vil tro det er noen nerver eller noe som blir pressa på eller noe... Noen ganger når lillebror i magen rører litt på seg helt oppunder ribbeina så får jeg en enormt trykk i hodet..kan sammenlignes med når du letter med et fly.. det presses i halsen og oppover på en måte.. kjennes ut som om hodet skal eksplodere.. og så gir det seg plutselig.. Flere?
Lykkeliten og jeg Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Neeei.. men jeg merker et press når pulsen plutselig setter avgårde i full galopp, selv om jeg bare har sittet stille..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 ja det er gjerne samtidig som pulsen helt plutelig flyr i været uten noen grunn.. oftest skjer dette når jeg sitter helt i ro.. merkelig... skal til jordmor på kontroll i morgen så da skal jeg spørre ihvertfall.. veldig ubehagelig.
Lykkeliten og jeg Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Blir du svimmel da? det gjør jeg noen ganger.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 ja har merket det noen ganger men ikke hver gang dette forekommer.. mmm nei får nok sjekke med jordmor hva hun tror.. huff skal på ny glukosebelastning i morgen tidlig også.. babyen min er litt liten så de er urolige for sv.diabetes. tatt den ekkle belastningen i 1 tri også,men men.. kan jo ha forandret seg til nå.
Lykkeliten og jeg Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Det er ikke noe ålreit. Skal på kontroll imorgen jeg og. Legen syns sf målet har vært litt høyt så jeg skal tillbake og måle imorgen. Er det høyt fremdeles da så blir jeg sendt på vekstsjekk tror jeg.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2007 oi ok.. da kan jeg få litt av den ev plussen i vekt babyen din har da.. hehe min er -9% skal tilbake til ny vekstkontroll om 14 dager ca. skal på ul på fredag også, gleder meg til å se lillebror igjen.. håper han har vokst litt mer siden helga da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå