Gjest Tutta, med baby nr to i magen! Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Er 18 uker nå, og har vært sykmeldt siden påske... 100%de to første ukene, og etter det har jeg vært 50% sm. Dette er pga kvalme, og lavt blodtrykk (svimmelhet). Jobber som hjemmehjelp, og det er ganske slitsomt å gå rundt og være konstant uggen og svimmel! Var hos legen i dag, og han bestemte at nok er nok, og sykmeldte meg 100% igjen til ut neste uke. Deretter har jeg en uke ferie, og så skulle vi se det an igjen. Det er bare det at noen av `"kjerringene" jeg jobber sammen med, har null forståelse, og jeg får inntrykk av at de mener jeg jukser meg til sykmelding, og egentlig bare er lat... (Sjefen er IKKE sånn heldigvis) Blir så frustrert!!!! Det er sikkert fordi plagene mine ikke er så synlige... Men men, det blir godt med et par tre uker til å komme seg litt opp igjen! Er nok ikke skapt til å være gravid (var slik m nr 1 å), men når bebisen er ute, blir alt så bra så!! Og i morgen er det UL!! Jippi!! Oupps! Ble litt syteinnlegg det her kanskje... (hihi)
To barns mor og 75-modell. Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hei Tutta:-) Forstår deg godt jeg. Vet hvordan det er. Jeg er femti prosent sykemeldt selv. Vært hundre. Er i min 14 uke. Merker at jeg er bedre, men fortsatt kvalm på ettermiddagene. Dritt lei kvalmen. Uff! Syntes det burde vært en debatt om gravide og sykemeldte. Tror ingen kan sette seg inn i hvordan det er før de har opplevd det selv. Ha god samvittighet og nyt de gode øyeblikkene!
twoboys & a girl Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Er å sykemeldt, har vært det gjennom hele svangerskapet. Nr 1 var en lek i forhold til dette, føles som man bare syter:'( Er bare i slutten av 13 uke i tillegg.
Moyra Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 jeg er i uke 20 og sykmeldt pga bekkenløsning . Det har jeg vært i snart to uker nå... Jeg skal også på UL i morgen. Hvilket sykehus skal du på Tutta?
Gjest Tutta, med baby nr to i magen! Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Skal til privat UL hos dr. Prytz på Lillehammer jeg. Har gått regelmessig hos han i flere år nå pga at jeg har PCO..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå