Gå til innhold

De lo både vell og lenge....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei. Må bare fortelle om hva som skjedde i et familieselskap i helga. Det ble snakket om mine og dine barn og om nye barn. Plutselig sier svigerinna mi at hun fortalte mannen sin (min bror) at han skulle bli onkel igjen. Han trodde det var jeg som skulle ha baby og ble helt sjokka. Da hun fortalte historien til oss satte alle i å gapskratte, for det hørtes jo helt usannsynlig ut. Skal jo innrømme at vi har gitt inntrykk at vi er ferdig med småbarn, men det er faktisk flere år siden sist jeg sa det. Det hører med til historien at han som skulle bli pappa var hele 43 år. De ristet på hodet :-)

Nå hadde bare det vært så deilig å kunne fortelle en samlet familie at vi venter små. Skal stå klar med kamera da for å si det sånn. Håper av hele mitt hjerte at vi kan sjokkere dem ja.

Er det flere som har slike samtaletemaer i familieselskaper og som ler med av slike "vågale" familieforøkelser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en artig historie. Syntes jeg ser gjengen:-) Håper det ikke er lenge til du kan fortelle om familieforøkelse hos deg og.....hehheheh

Skrevet

**smiler** Eg håper med deg, Martine! Apropos det - har du begynt symptomjakta enno, eller? :) Eg har antydningsvis ømme pupper, men ingen vekst førebels, så det tel ikkje!

Det er jo ikkje så uvanleg å bli foreldre i 40-årsalderen lenger - og du er vel enno ikkje fylt 40 eingong etter nicket å dømme. Reine ungdommen! :) Men eigentleg er dei vel litt fordomsfulle, er dei ikkje? Ikkje for det, det er nok ingen i vår familie som tenkjer tanken heller. Nå er vi enda eldre (45 og 50 år), og det ser meir og meir ut som livet må levast utan barn.

Med håp om ein sjokkerande sommar -

Skrevet

He he,folk er rare..

Jeg var på avslutning med trettenåringen min i kveld,der var det tre nyfødte,og en god del to-treåringer,så å få barn "sent" er da ikke så uvanlig..

Læreren var foresten 45 når hun fikk sitt første og eneste barn..

Det er opp til en selv det vel..,og jeg skulle likt å vært flue på veggen når den dag kommer at du forteller familien at du skal ha smått..

Tenk de trynene når latteren stilner og de forstår at du ikke tuller he he..

Håper du snart kan more deg med å dele en slik nyhet:)

Lykke til.

Klem

Skifer

Skrevet

Du kommer til å sjokke dem skikkelig, Martine!! For et deilig scenario! Min mor kommer til å få grisesjokk når jeg forhåpentligvis stiller med en snerten magekul. Hun var ferdig med barnefødsler i en alder av tjue og var bestemor til (mine) to da hun var på min alder. Både min farmor og min mormor fikk attpåklatter i slutten av tredveåra, så det var ikke helt uvanlig før heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...