Gå til innhold

Hva var ditt symf.mål i uke 36-37

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt var 29,5 cm.....:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

35+2 var det 29,5cm og 37+0 var det nesten 31cm. :)

Skrevet

36+0 var det 34,5 cm. Det samme var det på kontrollen i uke 38.

Skrevet

Herregud jeg skjønner at jeg er stor. Er i uke 34 nå og er 36 cm. Har ligget over hele tiden, men nå har det jo bare tatt helt av.

Skrevet

mitt va 32 i uke 36 men bare 33 i uke 39 (om to dager)

Skrevet

Sånn circus 32 cm:)

Skrevet

35+4 uker og 36 1/2 cm i dag.

Skrevet

36+2 i dag og var 33 cm

Skrevet

Hr vært hos legen idag og mitt symf.mål er 31cm og jeg er bare i uke 31.Skjønner ikke helt hvordan jeg kan ligge så mye over,har bare lagt på meg 6 kg.Har angst for at dette er en diger unge....Terminen ble flyttet 2 uker frem på ul.Og mensen min er helt regelmessig.Så da må jo det bety at det er en stor unge....hjelp....Har ikke noe stor mage heller.

Skrevet

Betyr ikke at du har stor baby moklatt - kan ha med fasongen paa livmor, fostervann mengde, hvordan du baerer ungen, hvordan babyen ligger. Ikke bekymre deg for det!! Jeg laa paa samme cm som anntall uker sist svangerskap gjennom det meste av svangerskapet - og min lillegutt var 2950 gram og 49 cm tre dager foer termin. Ikke akkurat noen kjempe baby. Naa ligger jeg paa 36 1/2 cm og er 35+4 (jeg har ogsaa bare lagt paa med en kilo). Faar nok ikke saa stor baby siden den forrige var saa liten. Hadde ultralyd for et par uker siden som viste at jenta er hverken over eller under gjennomsnittet. Symfyse maalene er ikke noedvendigvis noe aa bekymre seg for - det viktigste er at magen vokser og jeg tror det er normalt aa ligge paa samme maal som anntall uker uten at babyen din er stor av den grunn.

Skrevet

Takk for svaret MominUSA.Ble litt mer beroliget nå.

Skrevet

Mitt var 32 når jeg var hos jm på mandag, da var jeg 36+4 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...