Gå til innhold

Vasking av baby klær.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere vanlig vaksemiddel og tøymykner når dere vasker baby klærene eller bruker dere sånn som er astma og allergi fri??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg brukte vanlig vaskemiddel, men litt mindre dose. Brukte ikke mykningsmiddel, tok det i tørketrommelen istedet. da ble det så mykt og godt atte =)

Skrevet

Jeg bruker parfymefrie midler, som også er allergitestet.

Skrevet

bruker blenda sensetiv vi.

Skrevet

Dersom du bruker skyllemiddel forringes absorbsjons evnen med relativt mange prosent. F.eks vil et håndkle som har blit vasket med skyllemiddel suge mye dårligere enn ett uten. Dette gjelder også med klær. Dersom du bruker tørketrommel har det heller ikke mye effekt på hvor mykt det blir. Du forurenser bare litt mer. Personlig bruker jeg bare skyllemiddel på syntetiske klær for å unngå statisk elektrisistet.

Vi bruker Nøytral. Anbefalt av Norges astma og alergiforbund har jeg fått høre.

Skrevet

Har en venninde som ikke bruker annet enn nautral for ellers får hun så mye kløe, så jeg har brukt det og neutral tøymykner.

Skrevet

jeg skal vaske med neutral, (kjøpte inn i dag :-)). Bruker ikke tøymykner, men skal ta det i tørketrommel. har ikke tolmodig eller energi til å drive å henge opp og ned tøy, passe på at det er fint vær eller bruke hele leiligheten, hehe ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...