Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Da mannen min kom hjem fra jobb, skulle han absolutt ha med barnet vårt på 13 mnd ut i plaskebassenget og bade. Kl var 16.30, men jeg mener likvel at barnet ikke skal være i sola uten solkrem. Det synes mannen min er tull. Hva mener dere?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Sola er ikke så sterk da så om det ikke var så lenge syns jeg ikke det gjør noe. Men kan dere ikke ha en parasoll der bassenget er for fremtiden slik at dette ikke blir ett problem utover sommeren?
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jo, det kan vi. Men det er deiligere å bade i sola enn i skyggen.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Jeg hadde absolutt ville brukt solkrem, solen er svært sterk her i Norge nå. Ozonlaget er megatynnt...
Ranveig R Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Eg hadde nok smurt guten vår i det tilfellet ja. Men eg gjorde det ikkje då han skulle få plaske litt rett før leggetid ca kl 19.
Ella i farta Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Synes at de skal ha solkrem uansett...om de er i sola.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 20. juni 2007 #9 Skrevet 20. juni 2007 Dersom det dreier seg om bare noen få minutter på ettermiddagen, har det hendt jeg ikke har smørt gutten. Men ellers pleier jeg å smøre inn om morgenen og etter soving uansett jeg, så da er det jo greit liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå