Gå til innhold

Reseptfritt i Spania???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart ut på tur, og har flyskrekk!!! Har to vival så jeg kommer meg nok til Spania, men siden legen min har ferie får je nok angstanfall uten noe beroligende.

Noen som vet om man får kjøpt vival/valium el reseptfritt i Spania?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet at antall flyulykker har økt med ca 70 % de siste 5 årene og ettersom reiseselskapene har begynt å bruke billige spanske og marokanske flyselskaper så er sannsynligheten din for å overleve flyturen rundt regnet 0:-) Dessuten så ville jeg satt resten av familien på et annet fly.. sånn i tilfelle at det ene flyet styrter:-) God tur... PS.. prøv heller med Rohypnol... fungerer som bare det:-)

Skrevet

Ja bare ta med esken og gi de på apoteket så kommer de med det samme. Mamma bruker å hamstre blærekatar tabletter. Det er samme som merket hun får i Norge, men er sterkere. Så vær litt obs på det. Tror man får kun 1 eller 2 pakker på apoteket. Så skal du ha mye må du ta deg en runde =)

Skrevet

Hadde jeg hatt rohypnol skaulle jeg tatt tre, hadde sikkert storkosa meg da;)

Skrevet

tror ikke akkurat at HI bare kan gå inn på et apotek og vifte med vival esken til personalet der og hun får flere esker..

Litt forkjell på blærekatarr tbl. og Vival da... Vival er faktisk avhengighetsskapende så jeg tror ikke du får det der nede resptfritt heller...

Skrevet

De blærekatar tablettene ER reseptbelagt i norge. Men ikke i spania. Om du leser vg av og til så er det ofte det står skrevet om det (spesiellt i ferie tiden). At nordmenn hamstrer reseptbelagte tabletter i spania.

Skrevet

Ja, men det er penicillin og ikke avhengighetsskapende...Stor forkjell, man kan faktisk bli pillenarkoman på Vival..det er det samme som valium...

Skrevet

Ja sant det. Ikke vet jeg, vet bare at man får rn god del tabletter uten respet.

HI; Du kan jo gå til legen som vikarierer for din lege vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...