Gå til innhold

FREDRIKSTAD.....Er vi bare 4 gravide igjen her eller hehe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare spør,for det er jo ingen som er med på treffene bortsett fra 4 i sept klubben hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld

Mone er jo høygravid hehe så hun er jo ikke sept :o) men uansett,hehe vi er få :o)

Skrevet

He? Jeg er jo her... har jo vært på treff jeg også, men på kvelden siden jeg har jobbet fram til nå. Har termin 30/8.

Skrevet

ÅÅå hehe :o)

Okay...For vi var bare 4 sist,og det skal være nytt treff i morgen,men det er på formiddagen da..For det passer som regel best for alle hehe.....

Skrevet

Vi som bare har kunnet på kveldstid kommer nok luntene etterhvert vi også. Var 5 stk på kveldstreff forrige mandag på Katti i regi av Sebbe. Veldig koselig! Passer dårlig for meg i morgen da feieren kommer mellom klokken 12 og 14:o) Hehe...

Nå er det snart å ordne seg til gravidyogaen som begynner klokken 18 i Gamlebyen! Veldig bra og godt for kroppen gett!!!

Skrevet

Ja hørt om den derre yogan,hehe men den hvalrossen her dukker nok ikke opp hehe :P

Jaja,men da dukker nok opp flere jenter på formiddags treffene i løpet av sommern da :o)

Skrevet

Se for deg 12 hvalrosser som ligger og vælver seg rundt på gølvet mens vi puster og peser. Ganske morsomt blitt etterhvert nå som vi har blitt større ja.

Dukker nok opp flere utover helt sikkert:o)

Skrevet

Hoho nå fikk jeg et syn,nei å nei :o)

Det må se ganske så genialt bra ut ja hehe.....

Skrevet

Har prøvd å få kontakt med fredrikstadfolk her inne en liten stund jeg,men det funket ikke så bra....Fant en haldenser i steden jeg da:)

Har termin 010807,men legene regner med at det kommer en liten krabat litt tidlig.....Håper på juli da....

Skrevet

Hmm,rart..hehe nei,en må nok på treff ja,der alle de søte jentene er :o) Ikke for det,bare vært på 2selv jeg da,men kommer sterkere tilbake nå hehe :o)

Har sendt deg post lita1.........

Så det er stor sjangs for at du føder før tiden med andre ord,oi...Ja,det var den sommern si hehe :o)

Skrevet

jeg er fra fredrikstad altså!!! =) hi,hi har bare være litt fjern og ikke fått rota meg til treff. Hadde være veldig hyggelig å møte noen andre herfra da =) passer desverre ikke i morgen men får heller prøve neste gang.

Når er det forresten?

Gravidyoga? Hørtes spennende ut, men passer det for de som har et bekken de GJERNE hadde byttet bort??

Skrevet

Hvis dere lurer på når det er treff så må dere gå inn på BIM-treff i den orange menyen til venstre her.. 6 linken fra toppen..

deretter finner dere BIM-treff Østfold, og voila; der står det når det er treff.

Første treff er i morgen klokka 12 på peppes i sentrum, Fredrikstad

Neste treff er onsdagen om 8 dager, same place, same time..

der kan vi også diskutere hvis noen andre ønsker andre dager enn de som allerede er satt opp.. Det er vi som bestemmer når treffene skal bli!!

Møt opp!!

Skrevet

Bumpi bumpi..

Skrevet

Jeg er også fra Fredrikstad. Har termin 09.10.07. Jobber fulltid. Så det går ikke for meg å møte opp et sted kl. 12.00. Bedre på kveldstid !!

Kanksje er det flere som heller har lyst til å møte på kveldstid ??

Skrevet

Hei Lille_prinsesse!

Gravidyogaen er helt topp og ufarlig for oss som har et skranglete skrog. Yogalæreren (les lærerinnen) gir alternativer hvis du ikke greier å gjøre øvelser pga av det. Har fått fint utbytte selvom jeg har bekkenløsning:o)

Hei Bine66

Det er nok noen flere som fortsatt bare kan møtes på kveldstid. Følg med på BIM-treff i oransje meny til venstre som MaryPopp skrev, eller legg inn forslag til treff der selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...