måken og vesla Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Flyturen gikk kjempefint! Jeg fikk ammet eller fikk henne til å ta smokk ved opp og nedstigning. Resten av tiden satt hun på fanget mitt og stirret storøyd på alt rundt seg. Men i og med at vi reiste alene var det helt essensielt å bli kjørt til flyplassen, og hentet! Jeg slapp dessuten å ta med bilsete, for det hadde vi fått lånt. Det var nok å ha med baby, vogn og vanlig bagasje (bare klær). Vi brukte slynga etter at vogna var levert inn. Nå trives hun så godt i den at hun sovner når det passer henne. Ulempen var at hun måtte ut av slynga inne på flyet, og sitte på fanget, med en ekstra sele som var festet i min. Jeg skjønner jo at sikkerhet er begrenset når hun sitter i slynga, men sikkerheten virker ikke særlig bedre med den lille sælen...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Det går som regel bedre enn man tror :-) Supert at hun trivdes i slynga, de liker jo kroppskontakt så det er nok veldig naturlig for de. Interessant å høre hvordan man gjør det på flytur, det er ikke bare-bare når man plutselig har en liten en å tenke på først og fremst, ikke bare seg selv og bagasje. Grattis med vel overstått første flytur :-)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 så supert at alt gikk bra på flyturen!! Er nok ikke bare bare å skulle håndtere alt alene, så da hjelper det jo at den lille er snill og grei hele tiden :-) Helt enig med deg i at det igrunn er litt teit at hun ikke kunne være i slynga hele tiden, hun vil vel fint gli ut av selen om noe skulle skje vil jeg tro?? Men det er vel for en grunn tenker jeg :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Hei. Så gøy å høre at det gikk bra. Her i gården grugleder jeg meg til å reise med skipet til København til helgen. Blir jo tre netter alene med henne. Men det er jo fint å se hvordan det går da. En gang må jo være den første.
Millapril Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Så flott at det gikk bra med dere. Er jo mye inntrykk for disse små og det er bra at de takler det så fint. Sikkert veldig uvant å ha en person til å tenke på, når man vanligvis har mer enn nok med seg selv og sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå