Gå til innhold

Eh.... jeg har fått et sykeligt forhold til....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kruspersille!!!!!!!!!!!! Må ha det til alt... på brød i middager osv... Er jo ikke Tøffetøfflus akkurat heller da :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, jeg har fått helt dilla på nektariner - har aldri likt det før.... men nå må jeg ha det i kjøleskapet, ellers er dagen ødelagt

Skrevet

Dette er nok det sykeste!!!

Jeg må bare kjenne lukten av motorer, diesel og bensin flere ganger for dag..Tigerbalsam og slikt er også helt fantastisk. Samboern er redd det skal bli noe galt med barnet, kjenner jeg får dårlig samvittighet :(

ikke enkelt å bli "hekta", er jo helt sykt dette..

Skrevet

Ja, når det kommer til sånne ting er vel jeg litt smågal også tror jeg? Kunne feks pussa geværet til mannen min hele dagen om jeg fkk lov?? Det lukter så utrolig digg av det pusse stoffet!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg MÅ ha nektariner hele tiden.

I tillegg får jeg hjerneorgasme av alt som lukter kokos, så i går gikk jeg til innkjøp av bodybutter med kokoslukt. Den har jeg alltid HATET før og syntes den var utrolig kvalmende, nå ELSKER jeg den:)

Skrevet

litakine: Har HELT dilla på nektariner jeg også:P Men det hadde jeg før graviditeten også da:P Kan LETT spise en korg til dagen.. No problem:P

Skrevet

Kruspersille er noe jeg syns er veldig godt, men det er faktisk veldig sjelden jeg spiser det. Jeg syns det er sjelden å få tak i i grønnsaksdisken i butikker. Dessuten så er det forkastelig dyrt, man får ofte en liten halvvissen bunt som man må betale masse for. Så derfor er kruspersille noe jeg spiser sjelden.

Skrevet

It'sMagic med novemberjente!

Har du prøvd kokos yoghurt??

Skrevet

Å nei, jeg kjøpte en potte med plantet kruspersille til 13kr på Meny! Løp og kjøp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...