Ninemi Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er gravid. Kun 1pp og så vokser det allerede en liten spire inni meg. Tok test i går som var svak positiv, og i dag var den mye sterkere. Er så lykkelig! Sendes ut masse beibistøv og håper vi ses på 1. trimester. ****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 hei=) GRATTIS!!!! Jeg tok test i dag tidlig med et deili kryss på E også vårt første forsøk, sluttet på ppille for en mnd siden.. helt sykt=)!!! Nok en gang grattiS!!!!
Meg og gutten min Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 gratulerer begge to:) heldige dere. hvordan fikk dere det til?noen gode forslag? symptomer?
Ninemi Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 Jeg regnet selv ut at jeg hadde EL 7. juni og da passet vi på å gjøre vårt beste hver dag i 3 dager før EL og dagen etter. Tok EL test som viste at jeg faktisk hadde EL 7.juni. 3-4 dager etter EL fikk jeg kjempevondt i brystvortene, et par dager etter det vondt nede i magen og nå en positiv test. Lykke til videre. :-)
Meg og gutten min Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 men har du gått på p pillen eller? jeg veit jo ikke enda om jeg har 28 dagers syklus eller ikke etter som jeg ikke har hatt mens siden jeg sluttet på pillen.eggløsningstestene er negative, men babyverden sier jeg skal ha eggløsning nå... hmmm
Ninemi Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. juni 2007 Slutta på pillen i mai etter å ha gått på di mer eller mindre 5 år. Må jo ha 28 dagers syklus ettersom EL kom den dagen den skulle. Trur vi hadde veldig flaks siden alt gikk så lett. Håper du får EL snart og at alt klaffer.
Lillegull og spiren Skrevet 19. juni 2007 #8 Skrevet 19. juni 2007 ååååååååååååååååååååååå..........gratulerer såååå masse:) så heldig du er som har enliten spire i magen:) masse lykke til:) og kos deg med den voksende magen:)
Ninemi Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2007 Tusen takk. Kjempe masse lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå