Gå til innhold

Åh hjelp, bare gris når hun spiser middag =( bare leker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei av dette middagstullet at jeg klikker snart ! ! !

Før spiste hun middagsglass men det er det ikke lenger snakk om og hun nekter biter i middagen sin.

Brød spiser hun som bare det. Hun vil spise selv g brødet spiser hun greit men middagsmaten bli kastet rundt over hele kjøkkenet,gnidd inn i håret osv... jeg blir gaaaaal!

Prøver å la henne spise med skje eller gaffel men den blir bare brukt som slagvåpen.

Hun gnuger maten sammen i hendene og smører den utover alt. Da tar jeg bort maten og hun blir rasende. Hva skal jeg gjøre med dette her?

Jeg har laget alt mellom himmel og jord til henne også, ingen ting bortsett fra rene fiskepinner uten noe til er knask.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er forresten 15 mnd, snart 16.

Skrevet

Hjeeeelp pliiiis! Jeg er skikkelig fortvila, hun er HELT umulg!

Skrevet

Høres sikkert litt sært ut men når vesla periodenså fikk hun middag uten saus. Så hun spiste tørr middag en stund. Men gikk fint det. HUn spiste med fingrene for med skje\gaffel så bare surra hun. Heldigvis gikk det over, så nå kan hun fint spise middag med saus uten ¨å grise noe særlig. Altså litt gris blir det jo, men det er fordi hun mister litt fra skjea, ikke fordi hun gjør det med vilje.

Så det ble ikke så gøy å grise med tørr mat så da havna det faktisk i munn.

Skrevet

mente å skrive: når vesla var i den perioden at mat var gøy å kaste så fikk hun middag uten saus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...