Gå til innhold

bare min mage som slutter vokse eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sf målet går jo ikkke oppover.... bliiir gal..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om den vokser noe mer frem til fødsel...? Du har jo ikke mange dagene igjen da ;)

Skrevet

ifølge ul på søndag var jeg 2800 og hun regent med jeg kansje ble 3300 fram til termin... (30.juni)..

men kan ikke skjønne hvordan jeg ka få det til npr magen ikke har vokst i det hele tatt ..siden forrige uke..

Eller hadde sf mål på 32 i uke 36 og 33 i forrige og denne.. er i uke 39 om to dager)

hadde forstått det om hun hadde sunket ned, men hun står vis langt oppi bekkendet enda.....

Skrevet

Syns det er snålt at de ikke sjekket alt var som det skulle være på ul'en jeg.. Da tenker jeg på blodgjennomstrømning og slikt. Nå tok de jo bare å målte henne og regnet seg frem til en vekt?

Skrevet

ja også mener de alt er fint da siden ul på søndag var fin...men magen har jo ikke vokst på en uke.. nesten ikke på 3 uker..

og de sjekket jo for liv på ul og det var jo fint.. men jeg lujrer jo på om hun får i seg nok nøring å sånne ting.. men siden målene va fin så var det ikke noe å bekymre seg for sa de i dag.. men ka vet de om hun har vokst i det siste...kan jo være at hun egentlig skulle vært kjempestor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...