Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 dattren min begynner i barnehagen i august å vil da være 15 mnd. vi har en quinny freestyle 3xl comfort. barna sover ute hele året. og vi har voksipose. holder denne vogna for soving ute om vinteren, hun sover jo gjerne et par timer...de sa at de pleier å henge tepper foran vogna for å få det lunere, men det ønsker ikke jeg å ha. kan dem gjøre det likvel da?
Mona2 Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hvis du skal bruke quinny vogna ville jeg snudd den, slik at ungen sitter mot deg. Dette gjør vogna mye mer stabil. Vi har faktisk opplevd at quinny vogna veltet en gang når junior på 18 mnd hadde lagt seg langt opp og var helt turbo før han skulle sove....Ellers er det helt sikkert varmt nok med voksiposen oppi. De i barnehagen skal jo gjøre som du sier, så om du ikke ønsker teppe foran, burde de jo respektere dette.
Ella i farta Skrevet 20. juni 2007 #3 Skrevet 20. juni 2007 Nei det kan de ikke...sier du nei så er det nei...er du som bestemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå