Gå til innhold

Hemorider igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått noen beist av hemorider den siste tida... Kvir meg utrolig for å ta dette opp med fastlege eller jordmor, og lurer på om noen har noen gode råd...

Har smurt hemoridene med alcos anal i ca en mnd nå og syns de var beg å forsvinne, men igår merket jeg til min store fortvilelse at det har komt en diger vond en... Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk plutselig hemoride da jeg var rundt 20 uker på vei! Fikk hetta og tenkte hvordan de ville bli når jeg ble langt på vei!! Men; jeg kneip og kneip og smurte meg m sinksalve flere ganger til dagen! I tillegg drakk jeg mye og gikk mye tur.. Prøvde også et tips jeg så her inne; Å holde litt dopapir med varmt vann på rumpen akkurat når avføringen kom.. (herlig!!), men d hjalp! Vet ikke hva som hjalp av dette, men kombinasjonen gjorde susen! Tror kanskje knipen og sinksalven gjorde godt.. Nå hender d (i uke 31) at jeg kjenner en antydning innimellom etter avføring, men jeg bruker triksene og de forsvinner:-) Lykke til:-) P.S. Står en del tips på Kjerringråd dersom ikke mine virker:-)

Skrevet

Jeg fikk plutselig noen store hemorider her i sist uke. Har alltid vært plaga med litt men ikke på denne måten. Måtte ringe lege og jeg fikk komme til med en gang, de skjærte den vekk med bedøvelse. Eller laget et snitt og tømte den. Etterpå var det deilig, men neste dag kom det en til, ringte lege igjen og fikk komme til. Fikk samme behandling med denne gang var det veldig vondt og jeg fikk ikke sove hele natta. Så kjente jeg neste morning at jeg hadde fått en til, ble helt fortvila. Har smørt meg med Sheriproct og en bedøvelse salve som jeg kunne bruke. Har og hatt på kjøleelement for det hjelper når det blir kaldt. Men i dag var jeg til legen igjen, men hun ville ikke skjære for det ville bare bli vondt. Grunnen til at jeg hadde fått så store nå var fordi ungen ligger og presser på bekkenet, så viss det ble veldig plagsomt og forstyrret meg så fikk de heller sette i gang fødsel sa legen. Har bare 17 dager igjen da.....

Men prøv med sheriproct og bedøvelse salve...is o.l. Men gå inn på kjerringråd der står det mye forskjellige råd som jeg har tenkt å prøve ut. Har tenkt å prøve på å få fortgang på sakene her også....får prøve med en lang tur....

Ble langt dette...

Skrevet

Prøv honning.... jeg hadde noen vonde noen og leste at honning skulle hjelpe, og de hjalp, men har jo en jeg ikke blir kvitt da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...