Twintipp og himmelblå Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Spurven her har bare spist ubetydelig i 3 dager nå.. Hva liker deres små når de har feber?
Mille** Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Spiser ganske dårlig egentlig, kanskje litt tom og jerry kjeks, potetskruer. Ikke så farlig om de ikke spiser så mye, mer viktig at de drikker godt, og da ikke bare vann. God bedring. )
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Det lurer jeg på også.. I dag hadde jeg ikke brød da.. prøvde grøt, det ville hun ikke ha! Så jeg smurte en lompe med smør til henne, og hun fikk i seg nesten halve lompa. Og i dag fikk jeg i henne to maria kjeks! Ellers har hun spist lite. Fikk litt is i går også da. Det viktigste er å få i de små mye vann! Håper hun spiser litt middag når hun våkner snart.. Har sovet leeenge i dag..
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Hun har også drukket 2 200ml med melk i dag.. og det er jo bra. Drakk lite melk i går, mye vann...
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2007 Han har gått ned i vekt de siste mnd. så det er viktig at han får i seg mat og.. Men, det viktigste er jo drikke. Han drikker myyye da! Har prøvd alt føler jeg, det eneste han spiser litt av er banan.. Jaja, satse på at han blir fort frisk nå da..
Learning to fly Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Viktigest med drikke da, gi de det de liker best. Ellers går det på skiver oppdelt i små biter (en tygg i hver bit), med syltetøy eller ost på. Kjeks, chips, kan prøve det meste bare det er små biter. Da ser det så lekkert ut synes de, og det blir enklere å spise.
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Ja, banan spiser hun litt av også.. Skjønner hva du mener.. Men har du prøvd is? det er jo både kaldt og deilig når man har feber...
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2007 Takk for svar damer. Nei, is har jeg ikke prøvd, det skal prøves:o)) Ellers får pappaen i ham litt mat nå, bare så lenge jeg er ute av øyesyn kan ha spise litt.. Hva skjer, he he:o) God bedring til tulla di Rory.. Klem
Gjest Skrevet 19. juni 2007 #9 Skrevet 19. juni 2007 2x200ml skal det stå oppi her da.. huff.. Ja, takk.. Ikke mye moro når de har feber. Nå hadde hun ikke så mye feber i stad, så jeg krysser fingra at hun blir bedre i til kvelden også. Har hatt 40 i feber 2 kvelder nå.. God Bedring til gutten din også!
Blue Lady Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 banan, yoghurt, saftis, saft, kjeks, frokostblanding
Blue Lady Skrevet 19. juni 2007 #11 Skrevet 19. juni 2007 bolle, muffins, brød med sjokoladepålegg. alt usunt egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå