2barns mor Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Skal ha party på fredag for ca. 20 gjester. Trenger tips til en frisk velkomstdrink som inneholder vodka. Den må være enkel å lage..... Håper på mange svar!!
trompetisten Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 1 flaske vodka e.l. 1 flaske appelsinsaft (ublandet!) 1 1/2 - 2 liter Farris (etter smak) 1 stor boks med ananas (hakkes i biter) 1 boks med mandariner - eller annen frukt som du liker bedre...f.eks sånn ferdig fruktcoctail 1 flaske champagne 1/2 flaske vodka 1 liter sprite Serveres kaldt, med isbit i.
2barns mor Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2007 Skal en ha frukta nedi glasset?? Ganske blank på området her jeg skjønner du.......
trompetisten Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 Ja... ha frukta nedi glasset og slå over alkoholen, la det stå (gjerne kaldt) å trekke litt inn. Da blir det litt god futt i frukta Ha i coctailglass. Eller du kan bruke hvitvinglass eller lignende. Kjempegodt etter min mening .. og jeg liker ikke sprit i utgangspunktet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå