Mamma'n til Thias Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 jeg har akuratt bestilt time på Balderklinikken... Der anbefalte de mellom uke 23 og 29... Jeg hadde kjempeflaks, for hun som gjør det er på ferie fra min uke 23+2 - 30. (Hele juli + de to første ukene i august) Jeg fikk time når jeg da er 22+6, men det skulle vist gå bra... Gleder meg veldig.
mammat2goll Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jeg vil anbefale deg å reise til tønsberg på kvinnedoktor.no En utrolig kjekk og flink mann. Tok seg god tid, babyen vår lå med hendene foran ansiktet så vi var først inne i nesten 1 time så vart vi sendt ut igjen med beskjed om å spise noe søtt og drikke noe kaldt. Og komme igjen etter en halv time. Han ga seg ikke før han fikk fine bilder. Fikk med en cd med masse bilder og videosnutter. Betalte 800 kr og var verdt hver eneste krone. De anbefaler fra 24 - 32 jeg var i uke 23 og ville nok ha ventet til jeg var nærmere 30 hadde jeg skulle reist en gang til. Babyen har så vidt begynt å legge på seg i uke 23, så de har ikke de runde formene som de får når de begynne rå legge på seg.
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 19. juni 2007 #4 Skrevet 19. juni 2007 jeg var i dag faktisk, er 26+1, men det var trangt om plassen og fikk ikke så gode bilder. så jeg vil absolutt ambefale deg og gå tidligere enn hva jeg gjorde:)
Mamma'n til Thias Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Nå vil min mann at jeg bytter til Majorstuaklinikken. For jeg får ikke video på Balderklinikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå