Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har erfaring med fødselsforberedende olje? Har kjøpt en av merket Weleda ( Fåes i helsekost o.l). Noen som har prøvd den? Fungerer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker samme olje som deg, håper det har sin effekt! Må bare tilføye en ting...man blir ikke så sår etter sex med den nå på slutten :)

Skrevet

Må bare spørre om en ting: stod ikke så mye i bruksanvisningen? bruker du den morgen og kveld??

Skrevet

Jeg bruker den hver gang jeg har dusjet, så det blir en gang om dagen! Prøvde og bruke den før jeg la meg en kveld, men da var jeg skikkelig glatt og slik nedentil hele natten, og det syns jeg var ubehagelig. hehe.

Skrevet

Hehe, d kan man jo skjønne! Da satser jeg på etter dusjing, ikke så lett å vite hvordan man skal bruke den når d står så lite i bruksanvisninga. Har lest et sted at slik olje visstnok skal funke, det kan ihvertfall ikke skade å prøve! Så løp å kjøp jenter:-))

Skrevet

Hei

Jeg brukte denne oljen før fødsel sist gang og revnet ikke noe utvendig. Har kjempe tro på at det funker.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg bruker det nå hver kveld og synes liksom allerede at det kjennes smidigere ut der nede. :0) Tro kan jo flytte fjell, så satser på at det funker.. :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...