Mamma til 2 prinsesser:-) Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Lurer bare på om det er noe jeg har glemt.... Og hvor lenge før termin har dere pakket den?
Duracellgirl*prøver* Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 bagen min skal egentlig være pakket.. men jeg er litt treg... legene tror på en for tidlig fødsel så har fått bekjed om å ha tingene klare. her er min liste Ammetopp Ammebh ammeinnlegg Kosebukse og hettegenser Undertøy Sokker Klinex lommetørkler kamera/batteri MYK dorull Bind Hårføner Toalettsaker Helsekort Slippers Morgenkåpe 1 skift til gubben 1 sett klær til babyen Energidrikk Sjokolade Hårstrikker Barnesetet Mat Håndkle Pysj Mobil m/lader Mp3 spiller Notatblokk og penn Lesestoff Lepomade Håndkrem Vannflaske (ikke noe særlig å drikke av plastkopper under fødselen)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er nå over termin, og bagen nærmer seg ferdig pakket. Begynte å pakke den for 4 uker siden tenker jeg. Mangler kun det jeg bruker til daglig i bagen. Jeg er førstegangsfødende så har pakket ned til jeg har blitt anbefalt. Listen lyder slik: Toalettsaker: sminkefjerner, håndkrem, tannkrem, tannbørste, ekstra hårstrikker, brystvortekrem, dusjsåpe, intimsåpe, deo, ammeinnlegg (ull og engangs), q-tips (avhengig..he he!). Klær: Kosebukse, trøye, genser, pysj, 5 store gode truser, 2 par sokker, sandaler Ellers så har jeg pakket ned: hårføner, XL1 tabletter til under fødselen, kameralader.... Kamera, helsekort etc ligger alltid i veska mi, så rasker vel dette med meg når vi drar, samt fuktighetskrem til ansikt, hårprodukter og litt sminke. Det var det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå