Lille nuffe Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Er det noen som er dårlige/slitne og har blitt sykemeldt ennå? I tilfelle hvor langt er dere på vei? Jeg er 21+1 i dag og jobber full. Men GUD å sliten jeg er for tida. Har blitt så tungt alt man skal gjøre, og jeg sover to timer på sofaen rett etter middag hver dag...
twoboys & a girl Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Er i slutten av uke 13, har vært sykemeldt hele svangerskapet.
4blågutteøyne Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Har blitt sykmeldt i dag...etter å ha vært drittsliten i mange uker.. Er 13+5 i dag... Samboer som sa at nok er nok,vi har en gutt på 13mnd som ikke har sett mamma våken på mange uker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå