Gå til innhold

Hvordan er det med dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som er dårlige/slitne og har blitt sykemeldt ennå? I tilfelle hvor langt er dere på vei? Jeg er 21+1 i dag og jobber full. Men GUD å sliten jeg er for tida. Har blitt så tungt alt man skal gjøre, og jeg sover to timer på sofaen rett etter middag hver dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i slutten av uke 13, har vært sykemeldt hele svangerskapet.

Skrevet

Har blitt sykmeldt i dag...etter å ha vært drittsliten i mange uker..

Er 13+5 i dag...

Samboer som sa at nok er nok,vi har en gutt på 13mnd som ikke har sett mamma våken på mange uker....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...