Gå til innhold

Hva er det som feiler meg tro...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så uggen for tiden. Ikke direkte kvalm, men uggen rett og slett.

Samtidig som at jeg har hodepine, og er generellt trøtt og sliten.

Hva er det som feiler meg tro? Lurer på om jeg skal ta meg en tur til legen, for jeg har en slik urolig følelse, og det bruker jeg aldri å ha.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er jo gjerne trett i 1. trimester. :-)

Skrevet

Høres ut som en beskrivelse av meg da jeg var 5 uker på vei...

Skrevet

Men det er jeg ikke... Helt sikkert. Det vet jeg, for jeg mista nettopp.

BUHUUU. Tenkte mer på om det kunne være jernmangel eller noe?

Noen av dere som har peiling på sånt?

Skrevet

Kanskje? Men ikke ta jerntilskudd før du har snakket med lege. Viktig, viktig.

Skrevet

Jernmangel er jo også en mulighet, men jeg hadde selv en MA da jeg var 14 uker på vei, og formen var ikke helt på topp etterpå, kan du si. Det stabiliserte seg etter en syklus igjen.

 

De symptomene du beskriver kan egentlig være det alt eller ingenting...

Skrevet

Gå til legen da... kanskje det var tvillinger og at du fortsatt er gravid....??

Skrevet

Ok, takk skal dere ha! Får legge vekk de jerntablettene jeg kjøpte i dag en liten stund til da:-)

 

Tror jeg begynner å få et snev av hypokondri her:-)

Skrevet

Nei, jeg har tatt hcg målinger, og nå er den under 5:-(

Skrevet

åå ja.. Lykke til neste gang da! :-) Og god bedring.. Det psykiske og fysiske har gjerne en sammenheng.. :-(

Skrevet

Ja det har gjerne det:-(

 

Kan jo være at det har vært litt mye en periode, jeg er vanligvis ganske så flink til å takle kjas og mas, men i det siste... Nope!

Blir vel bedre etterhvert. Og hvis ikke? Da drar jeg til legen:-)

 

Takk for svar, jenter!

Skrevet

Sender liten alv som drysser på de tomme mager

Støv som hjelper barn å gro i håpefulle hager.

 

:-D

Skrevet

Oi, den var skikkelig fin!

 

Takk skal du ha, prinsesse:-)

Skrevet

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

 

 

Fikk ikke til å tegne alven, men her har du iallfall støvet. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...