Lilly 79 Skrevet 19. juni 2007 #1 Skrevet 19. juni 2007 Jeg er så uggen for tiden. Ikke direkte kvalm, men uggen rett og slett. Samtidig som at jeg har hodepine, og er generellt trøtt og sliten. Hva er det som feiler meg tro? Lurer på om jeg skal ta meg en tur til legen, for jeg har en slik urolig følelse, og det bruker jeg aldri å ha.
♥Prinzessin♥ Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Man er jo gjerne trett i 1. trimester. :-)
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #3 Skrevet 19. juni 2007 Høres ut som en beskrivelse av meg da jeg var 5 uker på vei...
Lilly 79 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2007 Men det er jeg ikke... Helt sikkert. Det vet jeg, for jeg mista nettopp. BUHUUU. Tenkte mer på om det kunne være jernmangel eller noe? Noen av dere som har peiling på sånt?
♥Prinzessin♥ Skrevet 19. juni 2007 #5 Skrevet 19. juni 2007 Kanskje? Men ikke ta jerntilskudd før du har snakket med lege. Viktig, viktig.
Anonym bruker Skrevet 19. juni 2007 #6 Skrevet 19. juni 2007 Jernmangel er jo også en mulighet, men jeg hadde selv en MA da jeg var 14 uker på vei, og formen var ikke helt på topp etterpå, kan du si. Det stabiliserte seg etter en syklus igjen. De symptomene du beskriver kan egentlig være det alt eller ingenting...
rødblåoggrønn Skrevet 19. juni 2007 #7 Skrevet 19. juni 2007 Gå til legen da... kanskje det var tvillinger og at du fortsatt er gravid....??
Lilly 79 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. juni 2007 Ok, takk skal dere ha! Får legge vekk de jerntablettene jeg kjøpte i dag en liten stund til da:-) Tror jeg begynner å få et snev av hypokondri her:-)
Lilly 79 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2007 Nei, jeg har tatt hcg målinger, og nå er den under 5:-(
rødblåoggrønn Skrevet 19. juni 2007 #10 Skrevet 19. juni 2007 åå ja.. Lykke til neste gang da! :-) Og god bedring.. Det psykiske og fysiske har gjerne en sammenheng.. :-(
Lilly 79 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. juni 2007 Ja det har gjerne det:-( Kan jo være at det har vært litt mye en periode, jeg er vanligvis ganske så flink til å takle kjas og mas, men i det siste... Nope! Blir vel bedre etterhvert. Og hvis ikke? Da drar jeg til legen:-) Takk for svar, jenter!
♥Prinzessin♥ Skrevet 19. juni 2007 #12 Skrevet 19. juni 2007 Sender liten alv som drysser på de tomme mager Støv som hjelper barn å gro i håpefulle hager. :-D
Lilly 79 Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 19. juni 2007 Oi, den var skikkelig fin! Takk skal du ha, prinsesse:-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 19. juni 2007 #14 Skrevet 19. juni 2007 -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* -*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-* Fikk ikke til å tegne alven, men her har du iallfall støvet. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå